دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶
شب شعر طنز «درحلقه رندان» برگزار می‌شود

هشتاد و هشتمین شب شعر طنز «درحلقه رندان» با حضور طنزپردازان لرستانی و علاقه‌مندان به حوزه طنز، یک‌شنبه(29 خرداد) در حوزه هنری برگزار می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، یوسفیان، مسوول روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری گفت: در سفر ماه گذشته ناصر فیض، رییس دفتر طنز حوزه هنری به استان لرستان و در پی هماهنگی‌های انجام شده با حوزه هنری این استان قرار شد در شب شعر طنز «در حلقه رندان» این ماه مهمانانی از لرستان داشته باشیم.

وی افزود: هر چند دعوت از طنزپردازان استان‌ها و شهرهای دیگر جزو برنامه‌های متداول دفتر طنز نیست، اما به فراخور مناسبت‌ها و هماهنگی‌های دو سویه که با حوزه هنری استان‌ها انجام می‌شود سعی می‌کنیم از طنزپردازان سایر شهرها برای حضور در این نشست دعوت کنیم.

این نشست با مدیریت محمد حسین جعفریان و با حضور احمد حجتی، اسد فرهمند و داریوش منصوری از طنزپردازان لرستان و جمعی از شاعران و طنزپردازان تهرانی برگزار می‌شود.

شب شعر طنز «درحلقه رندان» یک‌شنبه(29 خرداد) از ساعت 17 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88918300 – 84172326 تماس بگیرند یا به نشانی www.daftaretanz.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط