سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵
ثبت‌نام از 100 دانش‌آموز مشتاق پژوهش در نمايشگاه تهران

مديرمسوول انتشارات شورا از ثبت‌نام 100 دانش‌آموز براي شركت در كلاس‌هاي آموزش پژوهش خبر داد و گفت: اين انتشارات با هدف تعميم پژوهش در ميان دانش‌آموزان در نمايشگاه كتاب تهران از علاقه‌مندان به اين حوزه ثبت‌نام كرد. اين كلاس‌ها تابستان سال جاري برگزار خواهند شد.\

فتح‌الله فروغي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان داشت: انتشارات شورا امسال با هدف معرفي بيشتر خود و آشنا شدن با علايق و سلايق مخاطبان براي كسب آگاهي از ايده‌ها و كتاب‌هاي مورد نياز آنها در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور پيدا كرد. همچنين در اين غرفه از نمايشگاه، از كتاب‌هاي كار و تمرين پژوهش رونمايي شد.

وي ادامه داد: مسوولان انتشارات شورا بعد از برپايي امتحانات پايان سال با دانش‌آموزاني كه براي شركت در اين كلاس‌ها ثبت‌نام كرده‌اند، مشروط بر بالا بودن معدل‌شان، تماس مي‌گيرند تا در كلاس يك روزه آموزش پژوهش كه در يكي از مجتمع‌هاي آموزشي واقع در غرب تهران برگزار خواهد شد، شركت كنند.

مدير مسوول انتشارات شور با اشاره به حضور مولفان، دبيران و كارشناسان حوزه آموزش و پژوهش در اين غرفه تصريح كرد: اين كارشناسان در غرفه انتشارات شورا با هدف شناسايي نياز دانش‌آموزان در حوزه توليد كتاب به مدت دو روز به گفت‌وگو با يكديگر پرداختند و از توليد مجموعه كتاب كار و تمرين پژوهش نيز استقبال كردند. آنان همچنين خواستار ترويج فرهنگ تحقيق و پژوهش به دوره ابتدايي شدند.

فروغي يادآور شد: انتشارات شورا در حال توليد مجموعه كتاب‌هاي كار و تمرين پژوهش براي پايه‌هاي سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدايي است. اين آثار به زودي منتشر خواهند شد.

وي بيان داشت: كتاب «راهنماي معلم» در تابستان سال جاري در اختيار معلمان قرار خواهد گرفت. معلمان با مطالعه اين كتاب‌ها با شيوه آموزش تحقيق و پژوهش به دانش‌آموزان آشنا مي‌شوند.

مدير مسوول انتشارات شورا در پايان با اشاره به اين كه مصلاي امام خميني(ره) محل مناسبي براي برگزاري نمايشگاه كتاب تهران نيست، اظهار داشت: اميدوارم مسولان برپايي نمايشگاه كتاب تهران براي سال‌هاي آينده مكان مناسبي را براي برپايي اين رويداد بزرگ فرهنگي در نظر بگيرند تا ديگر شاهد مشكلاتي كه هر سال در مصلاي امام خميني(ره) با آنها مواجه‌ايم، نباشيم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط