یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
شگردهای خبرنویسی وارد بازار نشر شد

چاپ نخست كتاب «شگردهاي خبرنويسي» اثر حسن قرباني از سوي انتشارات سروش منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي انتشارات سروش، نويسنده اين كتاب واكنش‌هاي مختلف افراد به يك خبر واحد منتشر شده در رسانه‌هاي مختلف را بررسي كرده است.

نويسنده كتاب، چگونگی نگارش، دسته‌بندی و چینش اطلاعات شیوه‌های انتشار اخبار و عوامل موثر در واکنش افراد نسبت به خبری خاص را معرفي كرده است. 

این کتاب در 53 فصل از جمله پنهان‌سازی منبع خبر، استفاده از واژه‌های جمعی، یادآوری هدفمند، ایجاد شک، جاسازی اطلاعات شخصی در خبر واقعی و ... به رشته تحریر درآمده است. 

مخاطب اصلي اين كتاب خبرنگاران و دانشجویان ارتباطات و خبرنگاری هستند.
 
چاپ نخست کتاب «شگردهای خبرنویسی» تالیف حسن قربانی در 275 صفحه، شمارگان 2000 نسخه و بهاي 60 هزار ریال به چاپ رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها