جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
کتاب مصور عروسی سلطنتی منتشر شد

همزمان با عروسی سلطنتی در بریتانیا، کتاب مصور این زوج جوان به کتابفروشی های آمریکا راه یافت.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوک ترید، در حالی که جهان به تب ازدواج سلطنتی دچار شده ، یک کتاب مصور جدید برمبنای زندگی شاهزاد ویلیام و کیت میدلتون به کتابفروشی ها راه یافت. 

این کتاب که با عنوان «سلطنتی ها : شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون» منتشر شده نوشته سی.دبلیو کوکی است و توسط پابلو مارتیننا تصویرپردازی شده و درباره 8 سالی است که از آشنایی این دو در دانشگاه و رسیدن این زوج به مرحله ازدواج می گذرد. 

ناشر این کتاب تب مردم را دلیلی نامید که موجب شد تا این کتاب یک روز پیش از ازدواج سلطنتی یعنی دیروز راهی کتابفروشی های آمریکا شود. 

این کتاب که طبق استاندارد کتاب های مصور در 32 صفحه به قیمت 99/3 دلار منتشر شده اما یک نسخه ویژه آن نیز در 40 صفحه به قیمت 99/7 دلار به بازار آمده است. 

بلوواتر ناشر این کتاب گفت یک کتبا دیگر از خانواده سلطنتی را نیز به زودی راهی بازار می کند که درباره زندگی شاهزاده هری برادر کوچکتر ویلیام است. 

ناشراین دو کتاب گفت توجه مردم در بریتانیا و بسیاری از کشورها به خانواده سلطنتی که با ازدواج نوه ملکه بسیار زیاد شده موجب شد تا این ناشر تصمیم به انتشار این دو جلد کتاب مصور بگیرد. 

این دو کتاب بخشی از کتاب های مصور از چهره های مشهور است که درباره زندگی بازیگران، چهره های شاخص ورزشی، چهره های سیاسی و هنرمندان تاکنون منتشر شده است. یکی از جلدهای این کتاب ها پیش تر به زندگی پرنسس دایانا مادر ویلیام و هری اختصاص یافته بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها