سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
راز قلعه به زبان عربی منتشر مي‌شود

«دارالنشر الجزائري» امتياز ترجمه و انتشار كتاب «راز قلعه» غلامرضا امامي را خريداري كرد._

غلامرضا امامي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) از عقد قراردادي با يك ناشر عرب‌زبان براي ترجمه و انتشار كتاب «راز قلعه» به زبان عربي خبر داد و گفت: در زمان برپايي نمايشگاه بين‌المللي كتاب ابوظبي از انتشارات «دار اطفالنا للنشر» الجزاير با من تماس گرفتند و امتياز ترجمه و انتشار اين اثر را خريداري كردند.

امامي در ادامه از عدم حضور ناشران معتبر ايران در اين نمايشگاه اظهار تأسف كرد و افزود: متأسفانه انتشارات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، به ‌رغم پرداخت هزينه خريد غرفه، در اين نمايشگاه حضور نداشت و بازديدكنندگان از نمايشگاه با غرفه‌ خالي اين ناشر بزرگ ايراني مواجه مي‌شدند.

نويسنده راز قلعه با اشاره به حضورش در نمايشگاه كتاب كودك بولونيا گفت: در نمايشگاه بولونيا نيز براي دومين سال پياپي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ايران غرفه‌اي خالي را به نمايش گذاشت و اثري را براي عرضه در اين نمايشگاه جهاني نداشت.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب ابوظبی، معتبرترین و مهم‌ترین رویداد در حوزه نشر در کشورهای عربی محسوب می‌شود، اين نمایشگاه از 15 تا 20 مارس 2011 (24 تا 29 اسفند1389) در محل دایمی نمایشگاه‌های ابوظبی برپا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها