سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
مديريت در رسانه راديو تشريح شد

كتاب «مديريت در رسانه راديو» نوشته امير هوشنگ آذردشتي روانه بازار كتابفروشي‌ها شد. مهمترين ويژگي اين كتاب بومي سازي مطالب آن است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، آذردشتي درباره اين كتاب توضيح داد: اين نخستين كتاب مديريت رسانه است كه به صورت تاليفي منتشر مي‌شود؛ كتاب‌هاي چاپ شده در اين حوزه ترجمه‌اند.

وي رويكرد كلي مباحث اين اثر را مديريت رسانه دانست و بيان داشت: در ابتداي هر فصل كلياتي مطرح و سپس به شكل ويژ‌ه‌اي به رسانه راديو پرداخته شده است؛ نحوه فصول كتاب اين چنين طراحي شده تا كاركردي باشد. «مديريت برنامه‌ريزي»،‌ «سازماندهي»، ‌«هدايت و رهبري» و «كنترل و نظارت» چهار مبحثي است كه در ابتداي هر فصل مورد بررسي قرار گرفته است.

آذردشتي تصريح كرد: نوشتن اين كتاب پژوهشي دو سال طول كشيد و علاوه بر مبناي علمي، ديدگاه عملي، از نظر و تجربه استادان ارتباطات و مديران بهره گرفتم. 

وي مهمترين ويژگي كتاب را بومي سازي مطالب آن دانست و گفت: مطالب اثر با توجه به ساختار رسانه اسلامي بومي سازي شده است و مبناي نظري و عملي كتاب متناسب با رسانه راديو ايران است تا مورد استفاده همگان قرار بگيرد. 

كتاب شامل شش فصل «مديريت سازمان‌هاي رسانه‌اي»، «راديو، رسانه‌اي مانا»، «برنامه‌ريزي در راديو»، «سازماندهي و ساختار سازماني راديو»، «هدايت و رهبري كاركنان در راديو» و «كنترل و نظارت در راديو» است. 

كتاب «مديريت در رسانه راديو» نوشته امير هوشنگ آذردشتي در شمارگان 2000 نسخه و با قيمت 1500 تومان از سوي دفتر پژوهش‌هاي راديو منتشر شده است. آذردشتي در حال حاضر مدير طرح و برنامه راديو قرآن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها