دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰
«طب و تغذيه قرآني» بر بوته نقد مي‌نشيند

مجموعه «كتاب طب و تغذيه قرآني» اثر جمشيد خدادادي در روز‌هاي(30 و 31فروردين ماه) در دارالقرآن شهيد مختار سليماني با حضور كارشناس قرآني نقد و بررسي مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 شهرداري تهران، جلسه نقد و بررسي كتاب «طب و تغذيه قرآني» با حضور جمشيد خدادادي مولف اثر و سيد محسن كاظمي، پژوهشگر و محقق قرآني برپا خواهد شد.

در این نشست مهمترین و کاربردی‌ترین مباحث علوم قرآنی كه در اين كتاب عنوان شده‌اند،‌ بحث و بررسی مي‌شوند، اين هم‌انديشي با طرح موضوعات مختصر در حوزه علوم قرآنی و طب سنتی ادامه می‌یابد. «طب قرآنی» عنوان مجموعه آثار کتاب‌هاي پژوهشی، جمشید خدادادی در اين حوزه است.

جمشيد خدادادي، از مروجان طب قرآنی و نویسنده چند کتاب در حوزه سلامتي نظير «پانزده روز تا سلامتی»، «ارمغان تندرستنی»، «کلید ورود به طب قدیم» شناخته مي‌شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از ساعت 16 تا 18روزهاي 30 و 31 فروردین به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، دارالقرآن شهید مختار سلیمانی  مراجعه كنند يا براي کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66785040 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط