سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
«کتاب‌های‌‌ جادویی کوچک» را بخوانيد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 5 عنوان کتاب از مجموعه‌ي «کتابِ‌ جادویی کوچک» و «کتابِ چرخان کوچک» اثر «لوئیزا اسلادن» را به‌تازگی منتشر و روانه‌ي بازار محصولات فرهنگی و هنری کرده است.

ايبنا نوجوان: کتاب‌‌های جادویی کوچک با نام‌هاي «اسباب‌بازی‌ها»، «حیوانات دست‌آموز»، «فروشگاه» و کتاب‌‌های چرخان کوچک با نام‌هاي «کی توی دریا زندگی می‌کند؟» و «کی توی باغ زندگی می‌کند؟» توسط «نورا حق‌پرست» ترجمه شده است. کتاب‌های‌‌ جادویی و کتاب‌های چرخان کوچک را «لوآنا رینالدو» تصویرگری کرده است.

در کتاب‌های جادوییِ «اسباب‌بازی‌ها»، «حیوانات‌ دست‌آموز» و «فروشگاه»،خردسالان با اسباب‌بازی‌ها، حیوانات خانگی مانند گربه، خرگوش و توله سگ و میوه‌ها و سبزی‌های مختلف آشنا می‌شوند. کودکان با بیرون کشیدن کارت‌های هر صفحه که ابتدا بی‌رنگ هستند، رنگ‌های زیبایی را پیش چشمان خود ظاهر می‌کنند.

در کتاب‌های چرخانِ «کی توی دریا زندگی می‌کند؟» و «کی توی باغ زندگی می‌کند؟» کودکان با جانوران دریایی همچون وال آبی، ماهی‌های رنگارنگ، هشت‌پا و موجوداتی مانند کفشدوزک، حلزون و پروانه‌های زیبا آشنا می‌شوند. خردسالان با چرخاندن صفحه‌های کتاب، دریا و باغ‌ را تماشا می‌کنند.

کتاب‌های جادویی و کتاب‌های چرخان کوچک برای گروه سنی الف (پیش از دبستان) در 10 صفحه مصور با شمارگان 5000 نسخه و هر یک با قیمت 2500 تومان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

پیش‌تر نیز کانون 3 عنوان کتاب از این مجموعه، با عناوین «حیوان‌های دریایی»، «حیوان‌های جنگل» و «دایناسورها» را در سال 1385 منتشر کرد.

منبع خبر: روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها