دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
راه‌‎حل تمام مشكلات جامعه از مسير فرهنگ رد می‌شود

آذربایجان‌غربی- بخشدار محمديار شهرستان نقده گفت: راه حل تمام مشكلات جامعه همگی از مسير فرهنگ رد می‌شود و هر چقدر بتوانيم كار های فرهنگی در مسير اسلام ناب محمدی(ص) انجام دهيم مشكلات و ناهنجاری‌های جامعه كمتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (اینبا) در نقده، عليرضا هاشميان صبح دوشنبه  در اولين جلسه‌ انجمن كتابخانه‌ عمومی ولايت  با محوريت جشنواره رضوی، ضمن گراميداشت ايام دهه كرامت گفت: راه حل تمام مشكلات جامعه همگی از مسير فرهنگ رد می‌شود و هر چقدر بتوانيم كار هاي فرهنگی در مسير اسلام ناب محمدی انجام دهيم مشكلات و ناهنجاری‌های جامعه كمتر خواهد شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری روزانه 200 صفحه كتاب مطالعه می‌فرمايند و بايد مسئولين ايشان را الگوی خود قرار دهند.

در ادامه حجت الاسلام منيری، امام جمعه بخش محمديار شهرستان نقده گفت: تبليغ جشنواره رضوی گامی مفيد برای آشنايی با سيره زندگی ائمه است و الگوپذيري از رفتار ائمه، ارزش‌گذاری به مقام ايشان در جامعه اسلامي است.

در ادامه عليرضا بيرامی‌نيا، رئيس كتابخانه‌هاي عمومی شهرستان نقده نیز گفت: هرساله كتابخانه‌های عمومی برای ترويج سيره ائمه اطهار(ع) در جامعه اقدام به برگزاری جشنواره رضوی می‌كند.

به گزارش ایبنا؛ در پايان جلسه هريك از اعضاء، نظرات خود را در اجراي بهتر جشنواره رضوی، ارائه نمودند. مكاتبه و تماس تلفنی و ديدار چهره به چهره با شعرا و نويسندگان بخش برای شركت در جشنواره رضوی، همكاري كتابخانه عمومی ولايت با حوزه بسيج و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برای اجرای جشنواره رضوی ، نصب بنر تبليغات جشنواره رضوي در فلكه شهرداری با تامين محل نصب توسط شهرداری، شركت اعضای انجمن كتابخانه عمومی ولايت به همراه خانواده‌هايشان در جشنواره رضوی از مهم‌ترين مصوبات جلسه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها