چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
برگزیدگان جشنواره ادبی هنری جان‌فدا معرفی شدند

اولین جشنواره ادبی هنری جان‌فدا با اعلام برگزیدگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اصفهان، مراسم اعلام برگزیدگان اولین جشنواره هنری ادبی جان فدا با محوریت مقاومت و انقلاب اسلامی، امروز چهارشنبه سوم خرداد، همزمان با روز آزادسازی خرمشهر، با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار، علی تمنایی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نماینده ولی فقیه استان اصفهان و مسئولان دانشگاه شهید مهاجر حضور داشتند.

در این مراسم هادی مشرف‌زاده، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر ضمن بیان اهداف برگزاری این جشنواره از قبیل تولید محتوای فرهنگی، کشف استعداد میان جوانان و دانشجویان، گفتمان‌سازی و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت و استکبارستیزی، به آمار شرکت‌کنندگان این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این جشنواره بیش از 800 اثر به دبیرخانه راسال شد. از این میان بیش از 500 اثر دانشجویی، بیش از 100 اثر از اساتید و هیئت‌علمی، بیش از 60 اثر آثار دانش‌آموزی و بیش از 50 اثر از کادر کارمندان دانشگاه بوده که 246 اثر را آقایان و 554 اثر را خانم‌ها ارسال کرده بودند.

در ادامه پس از سخنرانی تنی چند از حضار در مراسم، از خانواده شهدای اصفهان شهید محمدعلی تیموری، شهید سید سجاد حسینی، شهید احمد روزبه‌نیا و شهید احمد ثقفیان تجلیل شد و بعد از آن برگزیدگان اولین جشنواره ادبی هنری جان‌فدا معرفی شدند.

جشنواره هنری ادبی جان‌فدا اولین جشنواره‌ای است که در استان و در سطح دانشگاه‌ها برگزار شد. این جشنواره امسال به صورت استانی برگزار شد و سال آینده در سطح کشور برگزار می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها