چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
محمد‌زمان گلدسته درگذشت

محمد‌زمان گلدسته، شاعر آیینی و سراینده قطعات حاج صادق آهنگران بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب‌(ایبنا) در گلستان، محمد‌‌زمان گلدسته، شاعر آیینی اهل گرگان، بر اثر سانحه تصادف درگذشت. در جریان این حادثه خودرو این شاعر دچار حریق شد.

پیکر مرحوم گلدسته امروز(چهارشنبه، ۲۴ فروردین‌ماه) شناسایی شد؛ اما به‌گفته‌ مسئولان علت آسمانی شدنش مشخص نیست که براثر تصادف از دنیا رفته یا به‌دلیل این‌که راه فراری از ماشین نداشته، سوخته است.  
             
وی روز پیش از آسمانی شدنش با حاج صادق آهنگران، قراری کاری داشت؛ اما به دیدار او نرفت؛ حاج صادق از آن زمان با او مکرا تماس گرفت اما موفق به گفت‌وگو نشد.

حاج صادق آهنگران به‌منظور آگاهی از وضعیت وی با خانواده‌اش تماس می‌گیرد و خانواده مرحوم گلدسته هم اعلام بی‌اطلاعی کردند؛بنابراین عملیات جست‌‌وجو آغاز می‌شود.  درنهایت مشخص می‌شود، محمد‌زمان گلدسته دو روز پیش در جاده بین رودهن و بومهن تصادف کرده و خودرو شخصی‌اش دچار حریق شده است.

به گزارش خبرگزاری‌ایبنا، زنده‌یاد محمد‌زمان گلدسته شاعر آیینی، متولد 31 شهریورماه 1354 در شهرستان گرگان بود.  از وی کتاب‌های شعر «بسم رب‌العشق»، «روح و ریحان» «گل صدبرگ» به یادگار مانده است.

وی از سال 66 به‌طور رسمی عضو انجمن شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان شد. در سال‌های فعالیتش اشعار حماسی و آیینی متعددی را سرود و جوایز مختلفی را کسب کرد. مرحوم گلدسته خود را از شاگردان مرحوم محمدرضا آقاسی، شاعر آیینی و مذهبی می‌دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها