چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
فراخوان دومین جشنواره «سرخ‌نگاران» منتشر شد

معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت «سرخ‌نگاران» را برگزار می‌کند. مهلت ارسال آثار تا 30 مهرماه 1400 است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دومین دوره جشنواره «سرخ‌نگاران» با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» و در بخش‌های «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» ویژه کتاب‌های چاپ اول منتشرشده در سال‌های 98 و 99 برگزار می‌شود.
 
«بررسی علمی و پژوهشی محتوای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت»، «حمایت از آثار فاخر و کیفی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت»، «انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه» و «تدوین نقشه راه و سند راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، اهداف این دوره از جشنواره خواهد بود که دبیری علمی آن‌را محسن مومنی شریف برعهده دارد.
 
ناشران و نویسندگان می‌توانند دو نسخه از آثار خود را تا سی‌اُم مهرماه 1400 به دبیرخانه جشنواره به نشانی دبیرخانه (تهران- خیابان آیت‌الله طالقانی- خیابان ملک‌الشعرای بهار شمالی- پلاک5- طبقه سوم- اداره‌کل اسناد و انتشارات) ارسال کنند.
 
ثبت‌نام الکترونیکی در نشانی www.navideshahed.com الزامی است.
 
تلفن دبیرخانه: 02188842247-02188308080
پست الکترونیکی: nashrshahed@gmail.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها