یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
پردیس کتاب اصفهان زیر سایه کرونا سه ساله شد

پردیس کتاب اصفهان از کتابفروشی‌های فعال و نوآور اصفهان است که با وجود کرونای سخت، توانست سرپا بماند و سه سالگی خود را در شهریورماه امسال آغاز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مدیر پردیس کتاب سیتی سنتر اصفهان گفت: پردیس کتاب اصفهان در آستانه سومین سال بازگشایی خود قرار دارد و به همین بهانه از 14 شهریورماه 20 درصد تخفیف به مدت یک هفته بر روی تمامی محصولات خود قرار داده است.

نوید تیموری ادامه داد: برای خرید حضوری پیشنهاد می‌کنیم صبح‌ها و به‌ویژه روزهای اول جشنواره‌ اقدام کنید. این تخفیف شامل کتاب بزرگسال، کتاب کودک‌ و‌ نوجوان، نوشت‌افزار، صنایع هنری، کتاب گویا، موسیقی، کتاب‌های زبان اصلی و همه‌ محصولات پردیس کتاب می‌شود. به دلیل شیوع بیماری کرونا، هم‌زمان با خرید حضوری، امکان خرید از سایت پردیس کتاب www.PardiseKetab.com نیز با تخفیف فراهم است.

وی افزود: پردیس کتاب اصفهان در هفتمین جشنواره‌ تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی کشور، به‌عنوان مروج برگزیده کتاب‌خوانی معرفی شد و ثابت کرد که در یک کتاب‌فروشی، به‌جز فروش کتاب، کارهای مهم دیگری هم می‌شود انجام داد.

تیموری ادامه داد: ایده‌هایی متفاوت مثل «معرفی اختصاصی کتاب به مخاطبان پردیس کتاب توسط فرهیختگان اصفهان»،«تشکیل باشگاه اختصاصی کتاب‌خوانی کودک و نوجوان»، «معرفی ویدیویی کتاب‌ها توسط کارکنان مجموعه»، «بخش‌های موضوعی خلاقانه»، «تجربه‌ کار در کتاب‌فروشی توسط نوجوانان»، «به‌روز بودن و ارتباط نزدیک با مروجان کتاب‌خوانی مثل پادکست‌ها»، «پوسترهای آگاهی‌بخش مناسبتی»، «طرح نامه به نویسنده‌ محبوب» و ... بخشی از اقداماتی است که باعث شده طی همین مدت کوتاه فعالیت،این کتابفروشی مخاطب خود را پیدا کند.

پردیس کتاب اصفهان در مجموعه‌ اصفهان‌ سیتی‌سنتر، طبقه‌ سوم، ورودی پردیس سینمایی قرار دارد و از۱۰ صبح تا ۱۰ شب یک‌سره باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها