سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
جمع‌آوری 140 هزار جلد کتاب در پویش «نذر دانایی» فارس

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس از جمع‌آوری ۱۴۰ هزار جلد کتاب در مرحله سوم پویش نذر دانایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در فارس، سعید خادمی امروز سه‌شنبه ۴ آذر 1399 در جمع خبرنگاران، گفت: پویش نذر دانایی تلاشی برای اهدای کتاب به مدارس مناطق محروم استان است. این پویش از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در سه مرحله اجرا شده است که در مرحله اول این پویش هزار و ۴۴۰ جلد کتاب، در مرحله دوم ۱۴ هزار جلد کتاب برای اهدای به مدارس مناطق محروم استان فارس جمع‌آوری شد.
 
وی با بیان اینکه پویش نذر دانایی از مردادماه آغاز شد و برای جمع‌آوری کتاب در این پویش ۹۲ پایگاه در سطح استان اختصاص یافت، افزود: تاکنون بیش از ۱۵۵ هزار جلد کتاب به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس به سراسر استان ارسال شده است که سبب شده بیش از ۳ درصد به ظرفیت‌های کتابخانه مدارس اضافه شود.
 
خادمی با بیان این که در این طرح، ۲۵۵ کتابخانه نیز در مدارس محروم استان ساخت و تجهیز شده است، افزود: ۱۲۲ کانون فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش در سطح استان همچنان آماده دریافت کتب اهدایی و توزیع بین کتابخانه‌های مدارس محروم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها