چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
برگزاری نخستین «جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان»

نخستین «جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان» با هدف حمایت و معرفی از آثار ارزنده حوزه تربیت فرزندان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) نخستین «جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان» به همت اداره کل دفتر برنامه‌ریزی انجمن‌‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیاء برگزار می‌شود.

اولویت‌بخشی به مسائل فرهنگی و تربیتی در ماموریت‌های انجمن اولیا و مربیان و بررسی، انتخاب و معرفی نئلفان و مترجمان برتر در حوزه آموزش والدین و تربیت فرزندان از‌ جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

«نقش والدین در تربیت آموزش فرزندان»، «همکاری و مشارکت اولیا و مربیان»، «نقش والدین در راهنمایی و هدایت تحصیلی فرزندان»، «تربیت عاطفی،‌ اخلاقی، کلامی و عقلانی فرزندان» همچنین «پرورش و تقویت احساس مذهبی در فرزندان»، «تربیت زیستی و بدنی فرزندان»، «نقش والدین در استفاده فرزندان از رسانه‌ها و فضای مجازی» و «نقش والدین در آموزش مهارت‌های زندگی به فرزندان» محور‌‌های این جشنواره است.

چاپ نخست کتاب‌ها باید مربوط به سال 1390 باشد؛ علاوه بر این شرکت برای عموم  ناشران،‌ مولفان و مترجمان،‌ آزاد است. بررسی و داوری آثار تا تاریخ 30 بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

ناشران، نویسندگان،‌ مترجمان و صاحب‌نظران علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 27 بهمن‌ماه سال جاری، کتاب‌های خود را به دبیر‌خانه جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نتایج داوری می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی payavand.medu.ir  مراجعه کنند.

دبیرخانه نخستین «جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان» به نشانی خیابان فردوسی، خیابان سپهبد‌قرنی،‌ خیابان سمیه، طبقه دهم ساختمان مرحوم علاقه‌مند وزارت آموزش و پرورش است.

نخستین «جشنواره ملی کتاب اولیاء و مربیان» دانشگاه تهران، دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی نهم اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها