پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
حضور مرکز نشر هاجر با 300 کتاب/ «عقاید استدلالی» و «زنان انسان ساز» پرفروش شدند

مرکز نشر هاجر با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کرده است. «تورم و ربا»، «راه روشن»، «زنان انسان ساز»، «عقاید استدلالی» و «شیرسوار» از جمله کتاب‌های پرفروش بودند.

 احمد شایان‌فر مدیرعامل مرکز نشر هاجر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مطرح کرد: امسال این مرکز با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

او با بیان اینکه مرکز نشر هاجر در نمایشگاه مجازی 550 عنوان کتاب را عرضه کرده افزود: 42 عنوان از کتاب‌های عرضه شده چاپ اول و تازه‌های نشر است که کتاب‌های «کودک با حیای من»، «خودنمایی و خودآرایی»، «همسران همساز»، «مجموعه 4 جلدی زن در اسلام علامه طباطبایی» و «ازدواج تحمیلی» از این عناوین است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر به پرفروش‌ترین کتاب‌های روزهای اول نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: «تورم و ربا»، «راه روشن»، «زنان انسان ساز»، «عقاید استدلالی» و «شیرسوار» از جمله کتاب‌های پرفروش بودند.

او بیان کرد: رونمایی از کتاب‌های همسران همساز و مجموعه زن در قرآن؛ توسعه تعامل با ناشرین و نویسندگان به خصوص ناشرین مستقر در تهران؛ تغییر سبک و بخش‌های سایت و کانال خبری هاجر؛ ایجاد زمینه بازدید طلاب و اساتید و مدیران مدارس علمیه از نمایشگاه و دیدار با نویسندگان و مولفین کتب نشر هاجر در غرفه، برخی از فعالیت‌های جانبی مرکز نشر هاجر در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر در ادامه به سیاست‌های پیش روی این انتشارات اشاره و اظهار کرد: تولید محتوا در موضوع «زن و خانواده» و همچنین «کودک و نوجوان»، «بازارسازی در جهت معرفی منشورات به مراکز علمی و مخاطبان غیر از طلاب»، «تقویت برند نشر هاجر نزد سازمان‌ها، نویسندگان و مخاطبان»، «استعدادسنجی، استعدادیابی و استعدادپروری در حوزه تولید محتوا و تولید کتاب» و «ورود به بازار محصولات با فناوری جدید در حوزه فرهنگ» بخشی از این سیاست‌ها است.

او عنوان کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کنترل بهای تمام شده به نفع مصرف کننده و در جهت افزایش تولید، بازنگری در شکل ظاهری کتاب مانند صفحه‌آرایی، باعث صرفه جویی در هزینه‌های تولید می‌شود.

او در انتها تولید کتاب‌های الکترونیکی در کنار کتاب‌های چاپی، چابک‌سازی مجموعه در راستای افزایش سرعت کارها و تولید و چاپ مشترک تولیدات با سایر ناشرین را از اقدامات نشر هاجر برای تحقق شعار سال برشمرد.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها