یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های متنوعی که برای سی‌امین دوره هفته کتاب پیش‌بینی شده است، گفت: با توجه به استقبال خوبی که از برنامه‌ باشگاه‌ کتابخوانی صدتایی‌ها در دوره اول شد، دور دوم باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها در هفته کتاب برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در مرحله اول باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها که از تابستان سال گذشته آغاز شد، 772 محفل کتابخوانی در کتابخانه‌های مختلف کشور برگزار شد.
 
باباخانیان با اشاره به میزان مطالعه کتاب در دور اول باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها، توضیح داد: 17 هزار و 640 نسخه کتاب در این باشگاه‌ها توسط اعضای کودک و بزرگسال خوانده شده است.
 
وی تاکید کرد: دو هزار و 706 نفر در این باشگاه‌ها عضویت دارند که یک هزار و 226 نفر عضو کودک و یک هزار و 480 نفر عضو نوجوان هستند.
 
باباخانیان همچنین از اهدای کتاب به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته اعلام کرد و افزود: بیش از 10 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف علمی، آموزشی، تاریخی، ادبیات و داستان و ... به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق 22 گانه شهر تهران همزمان با هفته کتاب اهدا خواهد شد.
 
سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها