شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
جشنواره سراسری شمیم رضوی در دلبران برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری جشنواره ادبی «شمیم رضوی» در شهر دلبران خبر داد و گفت: این جشنواره به همت انجمن ادبی دلبران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در کردستان، اظهار کرد: جشنواره ادبی «شمیم رضوی» با هدف کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و در قالب شعر و داستان کوتاه رضوی در شهرستان قروه و شهر دلبران میزبان نویسندگان و شاعران سراسر کشور است.

وی با بیان این‌که این جشنواره به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار می‌شود، افزود: در سنوات گذشته سه دوره جشنواره ادبی رضوی برگزار شده است و امسال بعد از چند سال وقفه به همت انجمن ادبی دلبران با عنوان «شمیم رضوی» به دبیری عباس سنتی از فعالان فرهنگی و ادبی شهرستان قروه، پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان این‌که این جشنواره به سه زبان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند شعر و داستان کوتاه رضوی خود را به زبان‌های فارسی، ترکی و کُردی تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دریایی، با اشاره به این‌که این دوره از جشنواره، غیررقابتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: زمان برگزاری این جشنواره 21 خردادماه سال جاری پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها