یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کتاب «من بلال آقا جان هستم» چاپ می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کتابی به قلم علی قربان‌زاده، یکی از نویسندگان به نام تبریزی با اقتباس از کتاب «من بلال آقا جان هستم» چاپ و رونمایی می‌شود.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی، کانون پرورش فکری زنجان چاپ 9 عنوان کتاب را به عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مربیان و نویسندگان کانون پرورش فکری زنجان در حال تألیف کتاب‌های موضوعی شهدا در بخش کودک هستند، بیان کرد: تاکنون ۸۰ درصد کتاب‌های در نظر گرفته شده به قلم و همت نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انجام شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر چاپ کتاب‌ها در مرحله تصویرگری قرار گرفته است، گفت: کار رونمایی و چاپ کتاب‌ها تا قبل از برگزاری کنگره انجام خواهد شد.

نوری همچنین از برگزاری جشنواره قصه‌گویی با همکاری کمیته امور بانوان خبر داد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا اواخر مردادماه سال جاری در قالب قصه‌گویی ۳ دقیقه‌ای به کمیته کودک و نوجوان ارسال کنند.

وی با اشاره به نگارش کتابی به قلم علی قربان‌زاده، یکی از نویسندگان به نام تبریزی با اقتباس از کتاب «من بلال آقا جان هستم» اذعان کرد: این کتاب درباره زندگینامه شهید رجبعلی نوری؛ پدر بزرگوار اینجانب است در چندین جشنواره دفاع مقدس استانی و کشوری مقام کسب کرده و در سطح استان و کشور به علاقمندان تقدیم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به کتاب بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته کنگره قرار بر این شد بنده به عنوان راوی خاطرات این را بازگو کنم که ۸۰ درصد کار این انجام شده و تا زمان برگزاری کنگره به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها