شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
26 مهر؛ آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌های داوطلب حضور در «پاییزه کتاب 99»

رئیس گروه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌های داوطلب شرکت در طرح «پاییزه کتاب 99» از 26 مهرماه خبر داد.

شمس‌الضحی دوست‌محمدیان رئیس گروه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، افزود: ثبت نام از کتابفروشی‌های داوطلب شرکت در این طرح تا دوم آبان ادامه خواهد داشت‌.

وی گفت: کتابفروشی‌هایی که در طرح تابستانه کتاب 99 شرکت داشتند، برای حضور در طرح پاییزه نیز کافی است به پنل کاربری خود مراجعه و شرایط شرکت در طرح پاییزه را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند. کتابفروشی‌های که جدیدا تصمیم گرفتند در طرح پائیزه شرکت کنند باید به سایت مربوطه مراجعه و نام‌نویسی نمایند.

دوست‌محمدیان یادآور شد: طرح «پاییزه کتاب ۹۹» از دوشنبه پنجم آبان تا دوشنبه دوازدهم آبان به مدت 8 روز همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی‌های عضو طرح برگزار می‌شود.

رئیس گروه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب ازطریق کتابفروشی‌ها سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵ درصدی خواهد‌ داشت، گفت: در این دوره هر خریدار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب بخرد.

وی افزود: همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ باعث آسیب به کتابفروشان و ناشران شده است و امیدواریم اجرای طرح‌های فصلی به رونق کتابفروشی‌ها و ترغیب مردم به تهیه کتاب‌های با صرف هزینه کمتر کمک کند.

دوست‌محمدیان گفت: 11 کتابفروشی در شهرهای مختلف استان سمنان در طرح «تابستانه کتاب 99» مشارکت و همکاری داشتند که در آن بیش از یک میلیارد و 941 میلیون ریال کتاب عرضه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها