چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
رونمایی از کتاب «خاطرات قهرمان ملی شهید خسرو آدم‌نژاد» در ارومیه

کتاب «خاطرات قهرمان ملی و فرمانده جنگ‌آوران سرهنگ شهید خسرو آدم‌نژاد» در ارومیه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، کتاب «خاطرات قهرمان ملی و فرمانده جنگ‌آوران سرهنگ شهید خسرو آدم‌نژاد» با حضور امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نزاجا و سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ارومیه رونمایی شد.

علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا، در این مراسم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین آزمون‌های پیش روی ملت ایران بود، و با عنایت الهی و تدابیر رهبر کبیر انقلاب مردم ایران در این آزمون سربلند شده و قدرت پوشالی دشمنان را به همگان نشان دادند.

وی افزود: دفاع مقدس باعث به وجود آمدن یک قدرت بازدارندگی برای ایران شد و با فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس دشمن دیگر جرات حمله به ایران را پیدا نکرد.

این مسئول ادامه داد: ارتش و سپاه در کنار هم برای دفاع از کشور از همان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌اند و نتیجه این تلاش‌های شبانه‌روزی امنیت است.

مسعود خرم‌نیا،‌ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شهید آدم‌نژاد، بیان کرد: وی شخصیتی آرام و در عین حال با عزم و اراده داشت که حضور وی در عملیات کربلای ۷ مایه آرامش رزمندگان بود.

وی گفت: امنیت امروزی ایران اسلامی مرهون تلاش‌های سربازان ایران اسلامی و رزمندگان و شهدایی همچون آدم‌نژاد است و باید یاد و نام این شهدا گرامی داشته و سیره و روش آن به نسل جدید منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها