شنبه ۷ مهر ۱۳۸۶ - ۱۰:۳۱
خسرو احتشامي در جمع ستاره‌هاي سحري

خسرو احتشامي غزلسراي توانمند و صاحب سبك معاصر، در هفتمين شب شعر ستاره‌هاي سحري غزل مي‌خواند.

به گزارش خبرگزاری كتاب ايران(ايبنا)، در هفتمين نشست شعرخوانی ستاره‌های سحری كه امروز شنبه هفتم مهر از ساعت هفده در فرهنگسرای رسانه برپا مي‌شود، خسرو احتشامي به شعرخواني مي‌پردازد. 

«از مضراب تا محراب»، «افسانه اصفهان آبي»، «امشب صداي تيشه»، «باغهاي چوبي» و «در كوچه باغ زلف»، مهمترین آثاري هستند كه تاكنون از احتشامي منتشر شده‌اند.

او كه متولد 15 اسفند 1325 در هوندگان سميرم سفلي (هونجان) است، از غزلسرايان و به طور کلی از کلاسیک‌سرایان صاحب‌سبك، با قریحه و توانمند كشور محسوب مي‌شود و در همه مجموعه‌هايي كه در پي گرد آوردن بهترين غزليات معاصر فارسي بوده‌اند، دست كم يك يا دو غزل را به خود اختصاص داده است.

مثنوي بلند احتشامی با نام «افسانه اصفهان آبي» كه به 120 تن از شخصيت‌هاي مطرح اصفهان مي‌پردازد، از مهم‌ترين و مشهورترين آثار وي محسوب مي‌شود.

از ديگر شاعران حاضر در اين نشست مي‌توان به «حسين اسرافيلی»، «سعيد يوسف‌نيا»، «محمدعلی حضرتی»، «اسماعيل محمدپور»، «سيد علی شفيعی» و «جمشيد عباسی» اشاره كرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه به نشانی بلوار كشاورز، نرسيده به ميدان ولی‌عصر واقع مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها