یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲
باشگاه نويسندگان انقلاب اسلامي فعال شد

باشگاه نويسندگان انقلاب اسلامي با هدف شناسايي نويسندگان مستعد اين حوزه و در قالب 18 كارگروه، با حمايت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان ورامين آغاز به كار كرده است.

سيد محمدحسن محمودي، دبير باشگاه نويسندگان انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) از تشكيل اولين جلسه اين باشگاه در هفته گذشته ياد كرد و اظهار داشت: شهرستان ورامين تاكنون‌ مكاني براي شناسايي و پرورش نويسندگان و افراد مستعد نداشته و به همين دليل باشگاه نويسندگان انقلاب اسلامي، براي تحقق اين هدف فعال شده است.

وي تصريح كرد: 18 كارگروه با مديريت جمعي از صاحب‌نطران و تحصيل‌كرد‌گان، در بخش‌هايي مانند "سياسي"، "فرهنگي"، "اقتصادي"، "پزشكي"، "دفاع‌مقدس"، "علمي" و "اخلاقي" تشكيل شده اند.

دبير باشگاه نويسندگان انقلاب اسلامي تاكيد كرد: فعاليت اين كارگروه‌ها در چهارچوب موضوع انقلاب اسلامي و با رويكرد ارزش‌هاي آن آغاز خواهد شد. در گام اول، سرگروه‌ها مقالات اعضا را گردآوري مي‌كنند و هيات مديره باشگاه، اين آثار را پس از بررسي علمي در روزنامه‌ها منتشر مي‌كنند تا باعث تشويق اين نويسندگان شوند.

سيد محمدحسن محمودي در پايان يادآور شد: باشگاه نويسندگان انقلاب اسلامي، با حمايت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان ورامين به كار خود ادامه خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط