چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
خالق «اسب سفید چوبی» برای نوجوانان کتاب می‌خواند

کارگاه قصه‌گویی «به وقت قصه» با حضور جمال‌الدین اکرامی ویژه نوجوانان در کتابخانه لویزان برگزار می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کارگاه قصه‌گویی «به وقت قصه» با هدف شناخت مهارت‌ها و توانایی‌های کودکان و تقویت قوه تخیل آنان به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ در کتابخانه لویزان برگزار می‌شود.

جمال‌الدین اکرمی نویسنده و تصویرگر شناخته شده کشور در این کارگاه حضور پیدا کرده و به آموزش مفاهیم مرتبط می‌پردازد.‌

وی همچنین در این جلسه با استفاده از تکنیک‌های نمایشی، قصه‌گویی و شعرخوانی به خوانش کتاب «365 قصه برای شب‌های سال» پرداخته و نوجوانان را ترغیب به نوشتن پایان داستان و بازگو کردن پایان داستان می‌کند. جمال‌الدین اکرمی سال‌ها است که به عنوان مدرس هنر به مربیان نقاشی کانون پرورش مشغول به کار است و نویسندگی را نیز دنبال می‌کند.

ازجمله افتخارات او می‌توان به دریافت جایزه‌ کتاب سال رشد، کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب سال کانون پرورش، کتاب سال شهید غنی‌پور، جایزه‌ پرنده‌ آبی، جایزه‌ جشنواره‌ «کودکان جنگ»، کتاب برگزیده‌ جشنواره دانش‌آموزی «دانایی- توانایی»، و .... اشاره کرد.

کتاب «365 قصه برای شب‌های سال» اثر مژگان شیخی است که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است. در این مجموعه، افسانه‌های کهن، قصه‌های معاصر ایرانی و غیرایرانی، ضرب‌المثل‌ها و شعرها با روایت و زبانی نو گرد آمده است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی کتابخانه لویزان کارگاه قصه گویی «به وقت قصه» روز پنج‌شنبه 4 خردادماه از ساعت 10 و 30 دقیقه در کتابخانه لویزان واقع در لویزان، شیان، خیابان شعبانلو، بوستان سخندان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها