سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
برای اعتلای فرهنگ و هنر ایران عزیز تلاش می‌کنیم

وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی به دیدار صمیمانه با اساتید و کارشناسان حوزه فرهنگ و هنر در دانشگاه تهران اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در جدیدترین یادداشت‌ وزیر فرهنگ در فضای مجازی آمده است: «شب گذشته و با ابتکار دانشگاه تهران و در قالب رویداد-برنامه «خانه گفتگو» بیش از ۴ ساعت شنونده دیدگاه‌های اساتید و اصحاب علم و فرهنگ و هنر بودم. دغدغه و نگرانی اغلب اساتید در امید به آینده ،مقوله مهم انسجام ملی، رفع مشکلات اقتصادی و روش‌های اعتلای فرهنگ و هنر در کشورمان خلاصه می‌شد.

با ارایه گزارشی از برنامه‌های در دست اجرا، از رویکرد امیدآفرین وزارتخانه برای اجرای برنامه‌های کلان سخن گفتم و با اشاره به افتخارات و ظرفیت‌های سرزمین پهناورمان ایران، اطمینان دادم با همه داشته‌ها و ظرفیت‌هایمان، تمام تلاشمان را برای اعتلای فرهنگ و هنر ایران عزیز به کار خواهیم‌ بست.»
 
به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفتنی است، رویداد برنامه «خانه گفتگو» شامگاه دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از استادان و اصحاب علم، فرهنگ و هنر در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها