دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
معرفی هتل‌های خیابان طبرسی برای سفر نوروزی ارزان به مشهد

آیا تا به حال برای سفر نوروزی ارزان به مشهد به ویژگی‌های هتل‌های دو و سه ستاره در نزدیکی و اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) فکر کرده‌اید؟ در این مطلب با معرفی هتل‌های خیابان طبرسی مشهد همراه شما عزیزان هستیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ آیا تا به حال برای سفر نوروزی ارزان به مشهد به ویژگی‌های هتل‌های دو و سه ستاره در نزدیکی و اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) فکر کرده‌اید؟ چه معیارهایی برای اقامت راحت و خاطر‌ه‌انگیز مد نظر شماست؟ آیا شما هم جزو افرادی هستید که در سفر به مشهد برای زیارت از حرم به نزدیکی هتل اهمیت می‌دهید؟ در این مطلب با معرفی هتل‌های خیابان طبرسی مشهد همراه شما عزیزان هستیم.
 
هتل سراج در سفر نوروزی ارزان به مشهد
اگر به دنبال هتل های نزدیک حرم هستید و می‌خواهید دسترسی راحتی به آن داشته باشید، یکی از هتل های خیابان طبرسی مشهد هتل 2 ستاره سراج است که در فاصله 800 متری حرم مطهر رضوی قرار دارد. برای رزرو هتل در این اقامتگاه می‌توانید از مجموعه 56 واحد اقامتی مختلف آن اتاق رزرو کنید. هتل سراج مشهد دارای انواع اتاق‌های سه نفره، چهار نفره و اتاق‌های فول برد دو و سه تخته است که می‌توانید بر اساس تعداد نفرات هر کدام از واحدهای اقامتی را انتخاب کنید. از امکانات عمومی این هتل برای سفر نوروزی ارزان به مشهد می‌توان به اتاق چمدان، تلفن، تاکسی سرویس، اینترنت، نمازخانه و صرافی اشاره کرد. همچنین این هتل به پارکینگ، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، رستوران و همچنین کافی‌شاپ مجهز است.

هتل جوادیه در سفر ارزان به مشهد
در سفر نوروزی به مشهد یکی دیگر از هتل‌هایی که در جمع هتل های خیابان طبرسی مشهد قرار دارد و جزو بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های این منطقه به شمار می‌رود، هتل جوادیه مشهد است. این هتل جزو هتل های میدان طبرسی مشهد و نزدیک به حرم مطهر امام رضا علیه السلام به شمار می رود. در بین هتل های مشهد که نزدیک به هتل جوادیه و همچنین حرم امام رضا(ع) قرار دارد می‌توان برای رزرو اتاق به هتل رفاه مشهد، هتل اترک مشهد در فلکه آب، هتل پارسه مشهد و همچنین هتل دیپلمات مشهد مراجعه کرد.
 


هتل جوادیه یکی از هتل های 2 ستاره خیابان طبرسی مشهد است که با چهار طبقه و 49 واحد اقامتی از مسافران امام رضا(ع) میزبانی می‌کند. در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور و پارکینگ و حتی اینترنت رایگان استفاده کنید. از انواع واحدهای اقامتی این هتل که برای سفر نوروزی ارزان به مشهد مناسب هستند می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته عادی و فولبرد، اتاق سه تخته فولبرد و اتاق 4 تخته اشاره کرد.

هتل شرق زیست در سفر به مشهد
در سفر نوروزی ارزان به مشهد یکی از معیارهای مهم برای رزرو اتاق خدمات عالی و پذیرایی خوب هتل مورد نظر است. یکی دیگر از هتل های ارزان مشهد، هتل شرق زیست است که جزو هتل های خیابان طبرسی مشهد به شمار می‌رود. در این هتل 85 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر اینترنت، لاندری، نمازخانه، تاکسی رویس، رستوران، کافی‌شاپ و استخر قرار دارد. علاوه بر این، هتل شرق زیست جزو بهترین هتل های 3 ستاره خیابان طبرسی مشهد شناخته شده و امکانات خوبی را همراه با قیمت مناسب در اختیار میهمانان سفر نوروزی ارزان به مشهد قرار می‌دهد.

هتل نیما از هتل های بلوار طبرسی مشهد
این هتل نیز جزو هتل‌های با سابقه و برگزیده در صنعت هتل‌داری ایران است که در سال 1387 افتتاح شد و شروع به فعالیت کرد. از برخی امکانات هتل نیما مشهد می‌توان به آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی، صندلی ماساژ، صندوق امانات، رستوران، کافی شاپ و... اشاره کرد. برای صرف وعده‌های غذایی خود می‌توانید از رستوران این هتل که خدمات رسانی عالی و سریعی دارند بهره‌مند شوید. در کافی شاپ آن نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را همراه با دسرهای خوشمزه در جایی دنج و زیبا امتحان کنید. از امکانات واحدهای اقامتی این هتل نیز در سفر نوروزی ارزان به مشهد می‌توان به رخت آویز، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون و یخچال اشاره کرد.

هتل رضا در سفر به مشهد
از دیگر هتل های 3 ستاره در بین هتل های خیابان طبرسی مشهد می‌توان به هتل رضا اشاره کرد که یکی از هتل‌های قدیمی با کیفیت عالی در نزدیکی حرم امام رضا(ع) به شمار می‌رود. این هتل با هفت طبقه و 66 واحد اقامتی در سال 1357 افتتاح شد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته اشاره کرد. کافی شاپ، پارکینگ، لاندری، اینترنت، رستوران و سیستم گرمایشی و سرمایشی از امکانات خوب هتل رضا هستند. برای سفر نوروزی ارزان به مشهد در اتاق‌های این هتل می‌توانید شاهد تلویزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، یخچال، بالکن و سرویس مبلمان باشید.



هتل زمزم 2 از هتل های واقع در خیابان طبرسی مشهد
از دیگر هتل‌های دو ستاره در میان هتل های مشهد در طبرسی، هتل زمزم 2 نیز از امکانات خوب و همچنین قیمت مناسبی برخوردار است.  این هتل در سال 1396 با 5 طبقه و 50 واحد اقامتی فعالیت خود را در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام آغاز کرد. این هتل با نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی شامل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو موقعیت خوبی برای دسترسی به اماکن عمومی مشهد دارد. اینترنت وای فای رایگان، خشکشویی، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، کافی شاپ، اتاق چمدان و صندوق امانات از امکانات عمومی هتل زمزم 2 مشهد است. اتاق های دو تخته دوبل، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته از انواع واحدهای اقامتی در این هتل هستند. رستوران آن نیز با ظرفیت 150 نفر و منویی از غذاهای لذیذ ایرانی از میهمانان خود در سفر نوروزی ارزان به مشهد پذیرایی می‌کند.
 
هتل آپارتمان حریرستان مشهد
هتل آپارتمان حریرستان از هتل های نزدیک بست شیخ طبرسی مشهد است که تنها 600 متر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم و هتل های خیابان طبرسی مشهد به شمار می‌رود و اتاق‌های تمیز و فضای آن مورد توجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. در واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان می‌توانید شاهد سرویس مبلمان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و حمام باشید. از امکانات عمومی آن نیز می‌توان به چای خانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ، فروشگاه، رستوران و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد.

هتل مدرس برای سفر نوروزی ارزان به مشهد
اگر برای رزرو هتل به هیچ یک از هتل‌های فوق مراجعه نکردید هتل مدرس مشهد نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در سفر نوروزی ارزان به مشهد باشد. این هتل در سال 1372 در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام با انواع واحدهای اقامتی خود آغاز به میزبانی از زائران امام هشتم علیه السلام کرد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت پنج نفره اشاره کرد که همه آن‌ها مجهز به امکاناتی مانند تلفن و تلویزیون، یخچال، سرویس مبلمان و حمام هستند. از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به کافی شاپ، رستوران، گیم نت، نمازخانه، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

در انتها
هتل های خیابان طبرسی می‌توانند بهترین انتخاب شما برای سفر نوروزی ارزان به مشهد باشند. از خصوصیات مهم این هتل‌ها امکانات خوب با قیمت به صرفه و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها