دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
ترجمه حجت‌الاسلام کوشا از قرآن نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی ترجمه جدید قرآن کریم با ترجمه حجت الاسلام محمدعلی کوشا که توسط نشر نی منتشر شده، چهارشنبه این هفته دهم اسفندماه در مؤسسه اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نشست نقد و بررسی ترجمه جدید قرآن کریم با ترجمه حجت الاسلام محمدعلی کوشا که توسط نشر نی منتشر شده است چهارشنبه این هفته دهم اسفندماه در مؤسسه اطلاعات برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمدعلی کوشا، مفسر و مترجم قرآن و مدرس سطوح عالی حوزه و قرآن‌پژوه معاصر است. عمده فعالیت‌های محمدعلی کوشا در حوزه تفسیر و به ویژه ترجمه کلام الله مجید است. از او به عنوان پایه‌گذار آموزش پیشرفته فن ترجمه قرآن در حوزه‌های علمیه یاد می‌کنند. کوشا با نقد و بررسی بیش از ۲۰۰ ترجمه قرآن، پرکارترین منتقد در حوزه ترجمه قرآن به شمار می‌رود.
 
«ترجمه‌آموزی قرآن کریم»، «پاسخ به ۱۸۰ شبهه اینترنتی پیرامون قرآن»، «ترجمه‌های ممتاز قرآن در ترازوی نقد»، «پژوهشی در ترجمه‌های برتر قرآن کریم»، «ملاک‌های حدیث شناسی»، «پژوهشی در تاریخ امامزاده داوود (ع) و جغرافیای آن» از جمله کتاب‌های منتشر شده کوشاست.
 
این نشست در قالب سلسله نشست‌های «کتاب معیار» و با حضور محمد علی خسروی پژوهشگر حوزه قرآن و معارف اسلامی برگزار می‌شود. نشست کتاب معیار با محور نقد و بررسی ترجمه جدید قرآن کریم روز چهارشنبه ۱۰ اسفند از ساعت ۱۰ صبح در محل نمایشگاه انتشارات اطلاعات برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها