چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
اهدای 500 کتاب کودک و نوجوان به روستای ترشیز

پایگاه اهدا و نذر کتاب فرهنگسرای اندیشه، 500 جلد کتاب کودک و نوجوان به روستای ترشیز چهارمحال و بختیاری ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، تابستان 1400 بود که فرهنگسرای اندیشه پایگاه «نذر و اهدای کتاب» را با هدف توزیع عادلانه کتاب در سراسر کشور و رساندن یار مهربان به مناطق محروم و کتابخانه‌های کمتر برخوردار تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. 

تاکنون و با همت خیرین و مردم، بیش از 8 هزار جلد کتاب به مناطق مختلف کشور ارسال شده و در اختیار کتابخانه‌های مناطق محروم قرار گرفته است. 

جدیدترین فراخوان این پایگاه با استقبال خوب خیرین، ناشران و مردم روبه‌رو شد و طی آن 500 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان به کتابخانه دبستان دخترانه پروین اعتصامی در استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان کیار، روستای ترشیز اهدا شد. این کتاب‌ها با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به این منطقه ارسال شد. 

براساس این گزارش و با هدف جاری باقی ماندن این سنت حسنه، کتابخانه فرهنگسرای اندیشه فراخوان جدیدی برای اهدای کتاب منتشر کرده و از مخاطبان دعوت کرده است تا در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، کتاب‌های بدون استفاده خود را به فرهنگسرای اندیشه اهدا کنند. 

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88739770 تماس بگیرند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها