یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
مسابقه کتابخوانی «بانوی اول» برای کارمندان زن در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: مسابقه آموزشی و فرهنگی کتاب «بانوی اول» با روایتی تاریخی و داستانی از زندگانی حضرت خدیجه (س) برای کارمندان زن در قزوین برگزار می‎‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قزوین، صدیقه ربیعی گفت: به مناسبت تقارن هفته دولت با ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، مسابقه‌ای به منظور تعمیق سطح بینش مدیران و کارکنان نظام اداری نسبت به مفاهیم والای مکتب اسلام و نهضت عاشورا و الگوگیری از آنان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقه فرهنگی کتاب بانوی اول تبیین نقش والای آن حضرت به عنوان نخستین بانوی مسلمان در ترویج فرهنگ اسلامی و الگوسازی رفتاری در ابعاد مختلف زندگی، در جایگاه یک زن خودساخته، مستقل، فعال اقتصادی و اجتماعی موفق و نمونه بارز مهربانی، انصاف، گذشت، انسانیت، مدیریت، مسوولیت پذیری و امانتداری است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: محتوای این مسابقه به صورت رایگان در بستر فضای مجازی از طریق سامانه آموزش های الکترونیکی مرکز به نشانی lms.smtc.ac.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد و آزمون مسابقه نیز به صورت سراسری و غیرحضوری از (26 مرداد تا 4 شهریور)، روز کارمند در سامانه یاد شده اجرا خواهد شد.

ربیعی افزود: به منظور تشویق و تقدیر از شرکت کنندگان، در هفته دولت همزمان با روز کارمند به 40 کارمند برتر دستگاه های مختلف اجرایی استان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از سوی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اعطا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: علاوه بر برگزاری مسابقات و برنامه های سراسری از کتاب بانوی اول، مسابقه کتابخوانی و نشست کتابخوانی در سطح استان با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها