دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
«تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» سه شنبه دوم مهرماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نشست نقد کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» سه شنبه دوم مهرماه با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
 
در این نشست داریوش علی‌محمدی، فرامرز مسعودی و محمد زره‌‌ساز درباره کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» سخنرانی می‌کنند.

کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» در زمینه کیفیت خدمات در محیط کتابخانه در پنج فصل تنظیم شده، در فصل اول مفهوم کیفیت خدمت و ویژگی‌های آن آورده شده، در فصل دوم با رویکردها و ابعاد کیفیت خدمات بحث شده، در فصل سوم کیفیت خدمت در کتابخانه‌ها با مروری بر سیر تاریخی این مفهوم در کتابخانه آورده شده است. در فصل چهارم آن دسته از ابزارهای سنجش که به کیفیت خدمت در کتابخانه‌ها پرداخته‌اند مورد بحث قرار گرفته‌اند و در فصل پنجم تأکیدی مخصوص بر روی لایبکوال، ابعاد و منشأ آن شده است.
 
نشست نقد و بررسی کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» سه شنبه دوم مهرماه ساعت ۱۷ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک ۲ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها