یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
زندگینامه «محمدحسین رکن‌زاده آدمیت» به چاپ رسید

کتاب زندگینامه «محمدحسین رکن‌زاده آدمیت» توسط احمد شعبانی تألیف و راهی بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، «محمدحسین رکن‌زاده آدمیت» عنوان یک جلد از مجموعه کتاب‌های «مشاهیر نشر کتاب ایران» است که از سوی خانه کتاب منتشر شده است.

کتاب «محمدحسین رکن‌زاده آدمیت» دارای بخش‌های «مقدمه»، «تولد و تحصیل»، «زندگی حرفه‌ای»، «آثار»، «کارنامه نشر» و «درگذشت» است.

رکن‌زاده در موضوعات مختلفی مورد توجه صاحبنظران ادبی و فرهنگی قرار گرفته و در سه حوزه «داستان‌های تاریخی»، «شرح احوال سرآمدان ادبی و فرهنگی ولایت فارس» و «متون ادبی و شعر پارسی» صاحب تألیف است. رکن‌زاده آدمیت صاحب 9 تألیف و تصنیف گران‌بها است که تاکنون شش جلد از آنها به چاپ رسیده است که از جمله آنها می‌توان به «دانشمندان و سخن‌سرایان فارس در 5 جلد» که در حقیقت بهترین تذکره شعرا، دانشمندان و سخن‌سرایان فارس و جنوب و لارستان و سایر مناطق فارس است، اشاره کرد. از دیگر آثار وی «دلیران تنگستان» و «فارس و جنگ بین‌الملل» است. رکن‌زاده آدمیت در شاعری نیز دست داشت و «سالک» تخلص می‌کرد.

پایان‌بخش این کتاب‌ها نیز بخش «پی‌نوشت» است که فهرستی از منابعی را که کتاب بر اساس آنها نگاشته شده، به مخاطب معرفی می‌کند.

کتاب «محمدحسین رکن‌زاده آدمیت» از سوی مؤسسه خانه کتاب و به بهای 50هزار ریال منتشر شده است.

انتشار کتاب زندگینامه «آقا رضا سعیدی» در مجموعه «مشاهیر نشر کتاب ایران»

همچنین کتاب زندگینامه «آقا رضا سعیدی» به عنوان یکی از کتاب‌های مجموعه «مشاهیر نشر کتاب ایران» از سوی مؤسسه خانه کتاب منتشر شد.

کتاب «آقا رضا سعیدی» بخش‌های «مقدمه»، «تولد و تحصیل»، «زندگی حرفه‌ای»، «آثار»، «کارنامه نشر» و «درگذشت» را در بر‌می‌گیرد.

از آقا رضا سعیدی تنها سه اثر دست‌نویس نزد خانواده وی بر جای مانده است که از آن جمله می‌توان به دو دفتر شعر که حاوی اشعار در قالب غزل و قصیده است، اشاره کرد. همچنین کتاب ناتمامی به نام «صیحه حق (در اطراف قرآن و پیشگویی‌های آن)» از دیگر آثار او است. گفته می‌شود که سعیدی مشغول نگارش کتابچه‌ای حاوی خاطرات و نوشته‌های خود بود، که قرار بود چاپ شود اما اکنون نشانی از آن نیست.

پایان‌بخش این کتاب‌ها نیز بخش «پی‌نوشت» است که فهرستی از منابعی را که کتاب بر اساس آنها نگاشته شده، به مخاطب معرفی می‌کند.

کتاب «آقا رضا سعیدی » از سوی مؤسسه خانه کتاب و به بهای 50هزار ریال از سوی مؤسسه خانه کتاب منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها