دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
تصویرگران راه‌یافته به نمایشگاه بلونیا موردحمایت قرار می‌گیرند

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران باحمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه تصویرگری بلونیا راه پیدا کند،حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، نمایشگاه تصویرگری یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه کتاب بلونیا است که از سال 1976 در جوار نمایشگاه برگزار می‌شود. هر ساله هزاران تصویرگر از سراسر جهان از جمله ایران آثار خود را برای این نمایشگاه ارسال می‌کنند. درمدت برگزاری نمایشگاه آثار انتخابی در بخش جنبی به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه به بسیاری از هنرمندان این فرصت را می‌دهد تا آثار خود را در سطح جهان ارائه دهند و مشتری‌هایی در آن سوی مرزها بیابند.

در نمایشگاه امسال که در بلونیا برگزارشد 2967 نفر آثار خود را به این نمایشگاه ارسال کرده بودند که 380 اثر از76 تصویر انتخاب و به نمایش درآمده بود که در بین آنها آثار 3 نفر از هنرمندان کشور ما نیز حضور داشت.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه در یک کاتالوگ تحت عنوان کتاب سال تصویرگری بلونیا به چاپ می‌رسد و با قیمتی در حدود 25  یورو به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه تصویرگری بلونیا راه پیدا کند، حمایت می‌کند. این حمایت شامل پرداخت بخشی از هزینه‌های سفر به نمایشگاه کتاب بلونیا خواهد بود.

نمایشگاه کتاب کودک بلونیا 13 تا 16 فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود. مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشورمان در این دوره از نمایشگاه شرکت می‌کند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها