سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲
تعامل سازنده با نخبگان کشور در سالن تولید علم نمایشگاه

مسوول سالن تولید علم بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران، ایجاد تعامل سازنده بین نخبگان کشور را از اهداف اصلی دعوت از نخبگان، برای بازدید از دستاورد‌های علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد.

محمد‌حسن‌زاده، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برنامه‌های این بخش از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: سالن تولید علم، ابتکاری است که نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا شده است. این سالن در هفتمین روز نمایشگاه که با عنوان «تولید علم، علوم پایه و فنی ـ مهندسی» نامگذاری شده، میزبان نخبگان علمی برای بازدید از دستاورد‌های علمی کشور است. 

انعکاس نتایج نشست‌ها در قالب کتاب
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: در زمان برپایی نمایشگاه در سالن تولید علم، حداقل پنج نشست تخصصی با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه‌های علم و فناوری برگزار و نتایج این گفت‌وگو‌ها به‌صورت مقاله در مجلات یا کتاب منتشر خواهند شد. 

وی گفت: آثار برگزیده در جشنواره‌های مختلف مانند «پروین اعتصامی»، «جلال آل احمد»،‌ «فارابی» و «کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» از جمله دستاورد‌هایی است که در این سالن در معرض دید بازدیدکنندگان و خبرگان قرار خواهند گرفت. 

سالن دستاورد‌های تولید علم، در نیم‌طبقه دوم شبستان مصلی امام خمینی (ره) میزبان پژوهشگران، نخبگان و علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از دهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه، در مصلی امام خمینی (ره)، میزبان دوستداران یار مهربان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها