دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
همایش‌ فلسفه اسلامی و مواجهه آن با چالش‌های معاصر

موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) چهارمین همایش از سلسله همایش‌های «فلسفه اسلامی و مواجهه آن با چالش‌های معاصر» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این همایش آیت‌الله ‌غلامرضا فیاضی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین یزدان‌پناه و دکتر محمد فنایی نظرات علمی خود را ارایه می کنند. 

این نشست از ساعت 9 تا 12 پنجشنبه (15 اسفند) در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار خواهد شد.

برپایی همایش اخلاق در ادیان شرقی
همچنین به همت گروه ادیان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) همایش اخلاق در ادیان شرقی پنجشنبه (15 اسفند) از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 در سالن اندیشه این موسسه برگزار می‌شود.

در این همایش حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر حسینی قلعه‌بهمن، دکتر خواص و دکتر خلیلی قنبری سخنرانی خواهند کرد و در یک میزگرد علمی علاوه بر ارایه نظرات، به پرسش‌های منتقدین پاسخ خواهند داد.

بررسی سیر تکاملی تحولات سیاسی اجتماعی ایران معاصر
نشست علمی با موضوع «سیر تکاملی تحولات سیاسی اجتماعی ایران معاصر براساس نظریه تکامل تاریخ شهید مطهری» نیز سه‌شنبه (13 اسفند) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر مهدی ابوطالبی برگزار می‌شود.

در این نشست علمی ابوطالبی علاوه بر ارایه نظرات علمی خود با بررسی نقد نظر و پرسش‌های منتقدان، به سؤالات حاضران پاسخ خواهد داد.

نشست علمی «چیستی نفس در فلسفه و روانشناسی»
همچنین نشست علمی با موضوع «چیستی نفس در فلسفه و روانشناسی» در تالار اندیشه این موسسه برگزار می‌شود.

این نشست علمی چهارشنبه (14 اسفندماه) از ساعت 15 و 30 دقیقه با سخنرانی عبدالرسول عبودیت و نادری برگزار می‌شود. در این نشست استادان و دانش‌پژوهان نقدهای علمی و سوالات خود را مطرح خواهند کرد و سخنرانان به این پرسش‌ها پاسخ خواهند داد.

نشست «بررسی و نقد کتاب مسیحیت از لابلای متون تاریخ»
نشست علمی با موضوع «بررسی و نقد کتاب مسیحیت از لابلای متون تاریخ» نیز سه‌شنبه (13 اسفند) از ساعت 10 صبح با سخنرانی رسول‌زاده و باغبانی در تالار اندیشه موسسه آموزشی و پژهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این سخنران‌ها در انتهای جلسه به پرسش‌های منتقدان نیز پاسخ خواهند داد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها