دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
مجموعه سی جلدی «نمایشنامه‌های آسان» رونمایی شد

رئیس حوزه هنری با تاكید بر این‌كه مجموعه سی جلدی «نمایشنامه‌های آسان» گنجینه گران قیمتی است، گفت: معلمان به خوبی می‌دانند كه این مجموعه در مدارس چقدر مهم است و تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مجموعه سی جلدی «نمایشنامه‌های آسان» نوشته حسن دولت‌آبادی، امروز، دوشنبه 28 بهمن‌ماه 1392 در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری؛ رحمت امینی، مدیر مركز نمایشی حوزه هنری؛ عطااله كوپال، سیاوش طهمورث، ایرج راد، علی اصغر همت، فرشاد منظوفی‌نیا، هنگامه مفیدی، محمد سرشار مدیر، مجید امرائی، جواد محقق، رضا فیاضی، مجتبی رحماندوست، علی كاشفی پور، هادی مرزبان، مهرداد فلاحت گر، كریم اكبری مباركه، حجت‌الاسلام كامرانی، سوسن مقصود لو و جمعی از هنرمندان، نویسندگان و فعالین عرصه فرهنگ و هنر حضور داشتند.

رئیس حوزه هنری در ابتدای این مراسم ضمن تشكر از انتشار این مجموعه ارزشمند گفت: حضور بزرگان در این مراسم خود نشان دهنده اهمیت این كار است، من سال‌ها برای رونمایی این اثر لحظه شماری می‌كردم.

محسن مومنی شریف در ادامه سخنانش از مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری و انتشارات سوره مهر به خاطر همكاری برای انتشار این مجموعه قدردانی و تصریح كرد: حسن دولت‌آبادی برای این مجموعه وقت زیادی گذاشت، لذا این كار دارای اهمیت بالایی است به خصوص برای كسانی كه سابقه معلمی دارند.

وی با اشاره به این‌كه این مجموعه، گنجینه گران قیمتی است، افزود: معلمان به خوبی می‌دانند كه این مجموعه در مدارس چقدر مهم است و تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار باشد.

رئیس حوزه هنری اظهار كرد: خلق چنین آثار تاثیرگذاری حوصله و صبر می‌خواهد و انتظار من از حوزه هنری همین است زیرا كارهایی كه بر اساس هیجان و سریع خلق می‌شوند به همان سرعت نیز فراموش می‌شوند.

وی افزود: طبیعی است كه این دست كارها در روزگار امروز ما تحت سیطره ژورنالیسم و هیاهوها دیده نشوند اما این مساله مهم نیست زیرا آنچه كه مهم است مدارس ما هستند كه در آنها قریب به 10 میلیون دانش‌آموز سال‌ها از این مجموعه‌ها بهرمند می‌شوند./

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    با سلام. ما كه معليم چطور اين مجموعه رو تهيه كنيم ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها