یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
«فشار آب بر دنیای عجیب دلكو» از روزنه به بازار کتاب راه یافت

مجموعه‌ داستان «فشار آب بر دنیای عجیب دلكو» نوشته هادی تقی‌زاده از سوي انتشارات روزنه منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، هشتمين اثر داستاني تقي‌زاده، شامل 20 داستان كوتاه با موضوع مسايل اجتماعي است كه اغلب با تركيبي از خيال و واقعيت نوشته شده‌اند. اين مجموعه از سبك و سياق ادبيات تجربي بهره برده و به نظر می‌رسد داستان‌ها به لحاظ فرم بسيار متنوع از يكديگر هستند.

«زندگي دوگانه محمدحسن خان اعتمادالسلطنه»، «دستگاه اتفاق‌سنج جهاني»، «وظيفه اصلي چهار متوسطه در سال هشتاد و پنج»، «واسكو»، «فشار آب بر دنيای عجيب دلكو»، «كتاب جعفر ابن عباس»، «تحريم شده‌ها»، «غول و كشتي يوناني»، «سومين عصر يخبندان» و «عادات اجتماعي من» نام برخی داستان‌هاي اين مجموعه هستند.

در بخشي از اين كتاب آمده است: «فروشنده با صدای خسته و بی‌حوصله گفت: به حسن سلیقه خانم تبریک می‌گویم. امروز هیچ چیز مهمتر از مواد شوینده و بهداشتی نیست، به‌خصوص که خیلی از بیماری‌های واگیردار دوباره شایع شده‌اند.
سری تکان دادیم و از فروشگاه بیرون آمدیم.
حالا یازده سال از آن سال‌های تحریم شده می‌گذرد و همه مورخان در تواریخ متعدد متذکر شده‌اند که آن روز هیچ‌چیز مهم‌تر از مواد شوینده و بهداشتی نبود.» 

مجموعه داستان‌هاي «باواريا و چند داستان ديگر»، «كابوس نامه»، «رساله ي بازگشت يا انتقام سيمه ئون»، «فشار آب بر دنيای عجيب دلكو»(روزنه/ 1392) و «شكار فرشتگان»(امتداد/ 1383) و كتاب‌هاي «داستان توس: زندگی حكيم ابوالقاسم فردوسی، پيشينه و آثار تاريخي توس»، «فخرالدين عراقی» و «گراف گربه: هميشه از راهي كه مي‌آيد، كسي مي‌رود»(روزنه/ 1391)، «عادات اجتماعي من»(نشر چشمه/ 1389) و «شب بخير سلطان»(نشر علم/ 1383) از آثار داستاني تقی‌زاده  هستند.

رمان «فشار آب بر دنياي عجيب دلكو» نوشته هادي تقي‌زاده در 125 صفحه، با شمارگان هزار نسخه، به قيمت 6 هزار و 500 تومان از سوي انتشارات روزنه روانه بازار كتاب مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها