پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
«الگوی اسلامی شادکامی» از راه رسید

کارشناس روابط عمومی موسسه دارالحدیث گفت: کتاب «الگوی اسلامی شادکامی» با هدف ارایه الگویی اسلامی برای زندگی همراه با شادی و نشاط به تازگی از سوی این انتشارات منتشر شده است._

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «الگوی اسلامی شادکامی» به قلم دکتر عباس پسندیده، راه‌های دستیابی به شادکامی را با نگاهی اسلامی بیان کرده است.

وی عنوان کرد: این کتاب در 12 فصل با عنوان‌هایی مانند «تعریف شادکامی»، «ساختار شادکامی»، «مبانی شادکامی»، «بنیاد شادکامی»،«عوامل مشترک رضامندی تکوینی»، «عوامل اختصاصی رضامندی در خوشایند»،«عوامل نشاط»، «الگوی اسلامی شادکامی» و «شادکامی در روانشناسی مثبت‌گرا» تلاش می‌کند تا مخاطب را به سمت شادکامی اسلامی هدایت کند.

غفاری یادآور شد: نویسنده با تعریف پایه نظری شادکامی و عوامل نشاط و رضایت‌مندی درصدد است تا عوامل تحقق زندگی شاد و همراه با رضایت را به تفصیل توضیح دهد.

کارشناس روابط عمومی موسسه دارالحدیث اظهار کرد: این کتاب در راستای هدف پژوهشکده اخلاق و علوم رفتاری موسسه دارلحدیث مبنی بر استفاده از علوم و مبانی دینی در حوزه روانشناسی تولید شده است.

کتاب «الگوی اسلامی شادکامی» با شمارگان هزار نسخه، در 624 صفحه به بهای 150 هزار ریال برای نخستین بار از سوی انتشارات موسسه فرهنگی دارالحدیث قم منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط