دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی فردا برگزار می‌شود

نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی فردا، سه شنبه، هفتم خرداد، در تالار وحدت برگزار می‌شود. رونمایی ازسه کتاب صائب‌تبریزی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه شعر اخلاقی و بزرگداشت محمد قهرمان از برنامه‌های این کنگره است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی با هدف ایجاد انگیزه در شاعران جوان برای خلق اشعار اخلاقی، سه‌شنبه، هفتم خرداد از ساعت 15 تا 17 در تالار وحدت برگزار می‌شود. 

در این همایش، نمایشگاهی با محوریت صائب تبریزی در تالار وحدت در قالب غرفه‌های متعدد برگزار خواهد شد. نسخه‌های خطی و چاپی دیوان صائب تبریزی، آثار پژوهشی و کتب منتشر شده درباره صائب تبریزی، پایان‌نامه‌ها و مقاله‌هایی درباره صائب تبریزی و همچنین خوشنویسی اشعار صائب تبریز عناوین برخی بخش‌های این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

رونمایی از تمبر صائب تبریزی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه شعر اخلاقی و بزرگداشت محمد قهرمان از برنامه‌های نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی هستند.

نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی، سه‌شنبه، هفتم خرداد، از ساعت 15 تا 17 در تالار وحدت برگزار می‌شود. تالار وحدت در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها