سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
«گرافیک کتاب‌های دانشگاهی» به چاپ می‌رسد

کامران افشارمهاجر، هنرمند و مدرس گرافیک از انتشار کتاب «گرافیک کتاب‌های دانشگاهی» و همچنین تجدید چاپ کتاب «هنرمند ایرانی و مدرنیسم» خبر داد.-

افشارمهاجر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: آخرین کتابی که من برای انتشار به انتشارات سمت واگذار کردم «گرافیک کتاب‌های دانشگاهی» نام دارد. هم‌اکنون حروف‌چینی این کتاب تمام شده و در مرحله صفحه‌بندی و طراحی جلد است. 

وی افزود: این کتاب را بخش «پژوهش‌های کتاب‌های آموزشی» انتشارات سمت منتشر خواهد کرد و بیشتر برای ناشران به ویژه ناشران کتاب‌های دانشگاهی کارآیی دارد. 

افشارمهاجر در ادامه با اشاره به تجدید چاپ برخی  کتاب‌های خود گفت: چاپ یازدهم کتاب «گرافیک مطبوعاتی» من در زمستان گذشته (1391) از سوی انتشارات سمت روانه کتابفروشی‌ها شد. این کتاب برای نخستین بار در سال 1379 منتشر شده بود. «گرافیک در صنعت نشر» دیگر کتاب من بود که سال گذشته برای نخستین بار از سوی همین ناشر منتشر شد. 

این عضو هیات علمی دانشگاه هنر در ادامه با اشاره به چاپ دوم کتاب «هنرمند ایرانی و مدرنیسم» گفت: کتاب «هنرمند ایرانی و مدرنیسم» پایان‌نامه دکترای من بود. این کتاب برای نخستین بار در سال 1382 منتشر شد و اکنون از سوی انتشارات دانشگاه هنر به چاپ دوم رسیده است. 

افشارمهاجر گفت: در کتاب «هنرمند ایرانی و مدرنیسم» ریشه‌های تجدد یا مدرنیسم در ایران، بررسی زمان و چگونگی ورود آن به هنر ایرانی و همچنین تاثیر آن بر هنرهای تجسمی ایران به ویژه هنر گرافیک بررسی شده است. 

چاپ دوم «هنرمند ایرانی و مدرنیسم» نوشته کامران افشار مهاجر در 302 صفحه و بهای پنج هزار و 500 تومان از سوی انتشارات دانشگاه هنر روانه کتابفروشی‌ها شده است. 

کامران افشارمهاجر مدرک دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر دارد و هم‌اکنون عضو هیات علمی همین دانشگاه است. 

به قلم او تاکنون بیش از 30 کتاب منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به «گرافیک و صفحه‌آرایی»، «تکنیک‌های گرافیک»، «پایه و اصول صفحه ‌آرایی»، «رنگ‌شناسی»، «شناخت هنر گرافیک» و «تحلیل آثار گرافیکی» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط