یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
ارایه آثار بنیاد قم‌پژوهی و کانون نویسندگان قم در یک غرفه

دبیر بنیاد قم‌‌پژوهی حوزه علمیه از ارایه آثار این بیناد و کانون نویسندگان قم به طور مشترک در هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب قم خبر داد._

هادی ربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: در غرفه‌ای مشترک در هشتمین دوره نمایشگاه کتاب استان قم 20 عنوان کتاب از آثار بنیاد قم پژوهی و 25 عنوان کتاب از منابع کانون نویسندگان قم عرضه شده است.

عضو هیات مدیره انجمن قلم ادامه داد: تاکنون کتاب «تاریخ تکایا و عزاداری قم» به انضمام «تذکره شهدای مرثیه‌گوی قم» با استقبال خوبی روبه‌رو شده‌اند. این کتاب به قلم مهدی عباسی به رشته تحریر درآمده است. کتاب «تاریخ تکایا و عزاداری قم» حاصل 30 سال تحقیق و پژوهش است و  در آن تصاویر، اسناد و مطالب موثق قبل از انقلاب ارایه شده‌اند.

دبیر بنیاد قم‌ پژوهی حوزه عنوان کرد: این دوره نمایشگاه استانی کتاب قم با حضور و استقبال گسترده مردم روبه‌رو است اما تفاوت متمایز کننده این دوره نمایشگاه با سایر دوره‌ها در کاهش قدرت خرید عموم برای کتاب است، زیرا تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه زیاد است اما متناسب با حضور افراد، کتاب خریداری نمی‌شود.

وی اظهار کرد: البته کتاب‌های نمایشگاه استانی کتاب قم با 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسند که 20 درصد تخفیف را ناشر بر عهده گرفته و 20 درصد دیگر را اداره فرهنگ و ارشاد استان تقبل کرده است.

هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب قم از پنجشنبه(پنجم بهمن‌ماه) تا چهارشنبه (11 بهمن) در مجتمع امام خمینی(ره) قم در نزدیکی گلزار علی‌بن جعفر(ع) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط