چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
«بوی نم خاک» به بازار کتاب می‌رسد

کتاب «بوی نم خاک» نوشته طیبه مزینانی، به خاطرات شهیدان شهرستان مزینان پرداخته است. این اثر از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی مراحل انتشار را سپری می‌کند.-

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: «بوی نم خاک» دربرگیرنده خاطرات شهیدان شهرستان مزینان از استان خراسان رضوی، از سوی «طیبه مزینانی» تالیف شده است. 

بهروز رحیمی با بیان این‌که کتاب «تا آسمان راهی نیست» قرار بود به عنوان جلد دوم این کتاب منتشر شود، اظهار کرد: برای جلد دوم این کتاب، تصاویری از هر شهید را در نظر داشتیم، اما به این دلیل که از برخی شهیدان تصویری هنوز تصاویری برای ارایه در کتاب گردآوری نشده بود، تا زمانی دیگر از انتشار جلد دوم کتاب صرف نظر شد. 

وی درباره ویژگی‌های این اثر گفت: در «بوی نم خاک» خاطرات خانواده و هم‌رزمان شهیدان مزینان در 100 صفحه گردآوری و از هر شهید دست‌کم دو یا سه خاطره نقل شده است. 

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، نوشتن «بوی نم خاک» را پیشنهادی از سوی نویسنده به این بنیاد دانست و در پایان گفت: کار نگارش این اثر یک‌سال پیش به پایان رسید و بنیاد حفظ آثار استان خراسان رضوی این اثر را تا پایان سال جاری منتشر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها