سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲
افتتاح هشتمین نمایشگاه استانی کتاب ایلام با حضور 280 ناشر

هشتمین نمایشگاه استانی کتاب ایلام عصر امروز(سه‌شنبه) با حضور بیش از 280 ناشر کشوری و ارایه 28 هزار عنوان کتاب افتتاح می‌شود.-

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: ناشران در این نمایشگاه کتاب‌های خود را در 200 غرفه مختلف به نمایش می‌گذارند.

علی گهرسودی افزود: همچنین قرار است 250 میلیون تومان بن کتاب در قالب یارانه در هشتمین نمایشگاه استانی کتاب ایلام توزیع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه، گفت: همایش «تقدیر از خادمان نشر استان ایلام» یکی از این برنامه‌هاست که در آن از 20 نفر از مولفان، چاپخانه‌داران، نویسندگان و موسسات انشاراتی و مترجمان استانی تجلیل می‌شود.

گهرسودی اظهار کرد: نشست «عصری با قرآن» نیز با برنامه‌های متنوعی مانند قرائت قرآن و تواشیح از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی سپس به برنامه ویژه کودک و نوجوان اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه نیز شامل قصه‌گویی و داستان‌گویی و ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

گهرسودی گفت: برگزاری عصری با شعر به همت کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، یکی دیگر از برنامه‌هایی به شمار می‌آید که در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

نمایشگاه کتاب استانی ایلام عصر امروز (25 مهر) ساعت 16 با حضور مسوولان کشوری افتتاح می‌شود و تا اول آبان هر روز از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط