شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
«نی‌نا»‌ی ارسطویی روانه بازار شد/ کتابی با نوستالژی دهه۶۰

رمان «نی‌نا» جدیدترین اثر شیوا ارسطویی که به سال‌های بعد از انقلاب و جنگ می‌پردازد، از سوی نشر پیدایش روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «نی‌نا» جدیدترین اثر شیوا ارسطویی طی روزهای گذشته از سوی نشر پیدایش منتشر شد.

دهمین رمان شیوا ارسطویی به سال‌های بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی می‌پردازد و یادآور خاطرات دهه ۶۰ است. در این کتاب سعی شده از دیالوگ‌ها و فضاسازی دهه ۶۰ استفاده شود تا مخاطب با خواندن آن بتواند وضعیت آن سال‌ها را به خاطر بیاورد یا تصویرسازی کند.

این رمان از ۵ فصل تشکیل شده است که نام فصل‌ها «کتاب اول»، «کتاب دوم»، «کتاب سوم»، «کتاب چهارم» و «کتاب پنجم» است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:«نینا گفت: تو مگه رادیو گوش نمی‌دی؟ نصف بیشتر مردم دارن می‌جنگن. نصف بیشتر مردم تو جبهه‌ان. پس چی می‌گی آن‌قدر رادیو رادیو می‌کنی؟ روزنامه موزنامه هم که می‌گی می‌خونی!

یاقوت گفت: هرچی گوش می‌دم به رادیو، دیگه خبری از خودم نمی‌شنوم. قبل از جنگ، مردم برام قصه می‌ساختن، خواننده‌ها برام آواز می‌خوندن، شاعرا برام شعر می‌گفتن. حالا همه رفتن جنگ.»

شیوا ارسطویی، شاعر و نویسنده، متولد تهران است. از آثار وی می‌توان به کتاب‌های «آمده بودم با دخترم چای بخورم»، «آفتاب مهتاب»، «من دختر نیستم»، «بی‌بی شهرزاد»، «او را که دیدم زیبا شدم»، «آسمان خالی نیست»، «افیون»، «نسخه اول» و «خوف» اشاره کرد.

رمان «نی‌نا» در ۲۳۲ صفحه در قطع رقعی به بهای ۱۸ هزار تومان در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب به لینک زیر مراجعه کنید:
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مبيني ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    در اين كتاب، پیروزی انقلاب، اتفاقی مثبت تصویر نشده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها