سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
سريعترين داستانم را تا پايان رمضان مي‌نويسم

زنوزي‌جلالي، اين روزها در حال نگارش رماني با نام «خويشتن‌كشي» و موضوع قتل‌هاي زنجيره اي است كه به گفته خودش به تازگي نگارشش را آغاز كرده و آن را تا پايان ماه رمضان به اتمام خواهد رساندشخصيت‌هاي اصلي «خويشتن‌كشي» كوتوله‌ها هستند و داستان از زبان يك دختر كوتوله با نام «ژوليت» روايت مي‌شود.\

زنوزي‌جلالي به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: فكر مي‌كنم سريعترين رمان زندگي‌ام را مي‌نويسم. در صورتي كه كار به خوبي پيش برود، تا يك ماه ديگر نگارش آن را به پايان مي‌برم.

نويسنده «قاعده بازي» افزود: شخصيت‌هاي اصلي «خويشتن‌كشي» كوتوله‌ها هستند و داستان از زبان يك دختر كوتوله با نام «ژوليت» روايت مي‌شود و شخصيت اصلي دوم اين كتاب نيز پسري با نام «رومئو» است.

اين برگزيده جايزه ادبي جلال خاطرنشان كرد: اين داستان همچنين ‌به بيان وضعيت دنياي آدم‌هايي با ظاهر كوتوله مي‌پردازد و در اين راستا ديدگاه‌هاي روانشناختي تكان‌دهنده‌اي را ارايه مي‌دهد و سعي دارد عميق‌ترين لايه‌هاي ذهني آنان را واكاوي كند.

زنوزي‌جلالي اضافه كرد: تا به حال نگارش داستاني بلند را در زماني مانند يك ماه تجربه نكرده بودم، در حالي كه نوشتن رمان «مخلوق» پنج سال طول كشيد و «قاعده بازي» را در طول چهار سال نوشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها