چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱
ساعت نه و ربع به عقربه آويخته مي‌شوم

مجموعه شعر «ساعت نه و ربع به عقربه آويخته مي‌شوم» سروده علي آبان با حضور شاعر اين مجموعه و منتقدان و علاقه‌مندان حوزه شعر در نشست دوشنبه(31 خرداد) مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری نقد و بررسي مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پايگاه خبري حوزه هنري، در این شنست سیداحمد نادمی و حمیدرضا شکارسری به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های آبان می‌پردازند. 

علی آبان افتلتی، متولد دوم آبان سال 1344 در روستای افتلت مازندران و فارغ‌التحصیل مقطع دکترای رشته زبان و ادبیات فارسی است.

«از کوچه تا پرواز»(نقد و گزیده اشعار فریدون مشیری)، «پنج‌شنبه‌ها با تو»(مجموعه غزل) و «ساعت نه و ربع به عقربه آویخته می‌شوم»( شعر‌های آزاد ) آثار منتشر شده این شاعر هستند. 

«یک پله از هزار»(بررسی نثر معاصر)، «مقدمه‌ای بر نقد ادبی» و «شاعران دانشگاهی»(بررسی شعر و زندگی شاعرانی که عضو هیات علمی دانشگاه بوده و هستند) عنوان‌ کتاب‌های آماده چاپ آبان هستند.

نشست بررسی مجموعه شعر «ساعت نه و ربع به عقربه آويخته مي‌شوم» با حضور شاعر مجموعه، نادمي و شکارسري از ساعت 17 روز دوشنبه(31 خرداد) در سالن جلسات مرکز آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري واقع در تقاطع خيابان‌هاي حافظ و سميه برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط