چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
اتاق بازرگانی هرمزگان می‌تواند یاریگر کانون پرورش فکری در چاپ کتاب باشد

هرمزگان - رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان می‌تواند یاریگر کانون پرورش فکری در چاپ کتاب باشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، محمدرضا صفا در جریان دیدار پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان از اعلام پشتیبانی اتاق بازرگانی هرمزگان در چاپ کتاب خبر داد.

عضو کارگروه منطقه‌ای شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال هرمزگان ضمن ابراز امیدواری برای تلاش در ارتقای جایگاه استان و پیشرفت کشور افزود: اتاق بازرگانی استان هرمزگان می‌تواند یاری گر کانون پرورش فکری در زمینه چاپ کتاب، برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها باشد.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان ادامه داد: یکی از اهداف اتاق بازرگانی ارائه آموزش بخش‌های مختلف است بنابراین اتاق بازرگانی استان این آمادگی را دارد زمینه آموزش‌های لازم را برای حضور همکاران در حوزه بازرگانی، که علاقمند در بازار اقتصاد هستند در زمینه صنعت معدن تجارت را فراهم سازد.

وی با اشاره به این نکته که کشف درست مسیر آینده، نیازمند زمینه رشد و پرورش در سنین کودکی و نوجوانی است اضافه کرد: آموزش‌های کسب و کار و تجارت در سنین کودکی و نوجوانی باید انجام شود و در این راستا اتاق بازرگانی آمادگی همکاری و مشارکت با کانون را در ارائه آموزش های مختلف به مربیان و حتی اعضای کودک ونوجوان کانون را دارد.

پروین پشتکوهی م دیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان نیز در معرفی کانون هرمزگان گفت: کانون پرورش فکری هرمزگان ۱۶ مرکز ثابت فرهنگی هنری، ۲ کتابخانه پستی و ۱ کتابخانه سیار شهری و ۲ کتابخانه سیارروستایی دارد که بیش از ۶۰ فعالیت، متناسب با نیاز منطقه و تمایل اعضا، انجام می‌شود که در این فعالیت‌ها سعی شده است کودکان و نوجوانانی تربیت شوند که مسیر آینده خود را کشف کنند و فردی دغدغه مند و تاثیرگزار در جامعه باشند.

وی افزود: کانون توانسته کارآفرینی و اشتغال آفرینی و استفاده از فکر خلاق در بین کودکان ونوجوانان را از طریق اجرای کارگاه‌های مهارت آموزی و خلاقیت انجام دهد. که برگزاری کارگاه های سواد اقتصادی ویژه نوجوانان یکی از این فعالیت هاست.

پشتکوهی با بیان اینکه کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری نیز ۱۰ زبان زنده دنیا را به صورت حضوری و آنلاین آموزش می‌دهد گفت: این ظرفیت در استان هرمزگان وجود دارد که بتواند علاوه بر پذیرای آموزش زبان به کودکان، نوجوانان زمینه آموزش به بازرگانان و تجار را نیز فراهم سازد.

به گزارش ایبنا، در جریان این دیدار که ۲۹ فروردین‌ماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس برگزار شد پروین پشتکوهی م دیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، نعیم اسدی معاون فرهنگی واجرایی، سید داوود حسینی کارشناس فرهنگی و افسانه حاجی کارشناس روابط عمومی کانون استان با محمدرضا صفا ایسینی رئیس و شیما کریمی مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی استان با هم به گفت‌وگو نشستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها