یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم زنجان از هفته اول اردیبهشت آغاز می‌شود

زنجان- مدیر دارالقرآن کریم زنجان گفت: دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم زنجان از هفته اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

محمود رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کلاس‌های آموزش دارالقرآن‌الکریم زنجان شامل کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، تجوید، صوت و لحن و ترجمه و مفاهیم است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم زنجان به صورت فصلی و ویژه رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمامی دوره‌های عنوان شده زیر نظر قاریان، حافظان و مفسران برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ شعبه دارالقرآن کریم زنجان گفت: دوره‌های آموزشی این مجموعه قرآنی بیش از ۲۰ عنوان مختلف است.

رنگرز گفت: روخوانی، روانخوانی مقدماتی و تکمیلی، فصیح خوانی، تجوید سطح یک و دو، قرائت تقلیدی سطح یک و دو، حفظ جزء ۳۰، حفظ یک جزء، حفظ دو جزء، حفظ ۵ جزء و ۳۰ جزء و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی شامل این دوره‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید هم دوره‌ها از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تخصصی بودن دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم از این محل استعدادهای قرآنی بسیاری کشف شده و در رده‌های ملی و بین المللی حائز مقام‌های برتر شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط