سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
دوره تخصصی صوت و لحن قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیر دارالقرآن کریم زنجان از آغاز ثبت‌نام برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن تخصصی (مقامات) خبر داد و گفت: این دوره توسط استاد رضا روانبخش از اساتید شورای عالی قرآن برگزار خواهد شد.

محمود رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم زنجان شامل روخوانی، روانخوانی و آموزش مفاهیم قرآنی است که زیر نظر اساتید مجرب استانی یرگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام ترم پاییزه از ۱۲ مهرماه شروع شده و در زمینه‌های مختلف قرآنی آموزش‌های پایه‌ای جزو برنامه است، اضافه کرد: کلاس‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان در تمام مقاطع از ابتدایی تا دکتری برنامه‌های آموزشی قرآنی در نظر گرفته شده است.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان همچنین از آغاز ثبت‌نام برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن تخصصی (مقامات) خبر داد و گفت: این دوره توسط استاد رضا روانبخش از اساتید شورای عالی قرآن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مربوطه به صورت هفت جلسه ۹۰ دقیقه‌ای خواهد بود، اضافه کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا ۱۵ آبان ماه است.

رنگرز گفت: شرکت در دوره برای تمامی علاقه‌مندان، برادران و خواهران که دوره تجوید را گذرانده‌اند، آزاد است و در پایان نیز به افرادی که دوره را با موفقیت بگذارنند، گواهی مربوطه اعطا خواهد شد.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به بهره‌گیری این مرکز آموزشی از حضور اساتید مجرب بیان کرد: دارالقرآن کریم زنجان قطب و پایه مسائل آموزشی در سطح استان است و در مجموع ۶۰ مربی خواهر و برادر در حوزه آموزش‌های قرآنی فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط