دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کارگاه آموزشی صوت و لحن تخصصی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیر دارالقرآن کریم زنجان گفت: کارگاه آموزشی صوت و لحن تخصصی (مقامات) در زنجان با حضور رضا روانبخش در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

محمود رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با هدف افزایش فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان و ایجاد امکان بهره‌مندی بیشتر علاقه‌مندان از این دوره‌ها کارگاه آموزشی صوت و لحن تخصصی (مقامات) با حضور «رضا روانبخش» در زنجان برگزار خواهد شد.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به اینکه استاد رضا روانبخش از اساتید شورای عالی قرآن کریم کشور است، اضافه کرد: دوره‌های این استاد قرآن در ۷ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد.

رنگرز با اشاره به اینکه فردا مهلت فراخوان منتشر شده درباره ثبت نام این مسابقات به پایان می‌رسد، افزود: پس از پایان ثبت‌نام دوره‌ها بلافاصله آغاز خواهد شد.

مدیر دارالقرآن کریم استان زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزش عمومی قرآن‌کریم از جمله روخوانی و روانخوانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کلاس‌های آموزشی در مقطع بزرگسالان برگزار می‌شود و سرفصل‌های آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن بوده و به قرآن‌آموزان حاضر در دوره ارائه می‌شود.

رنگرز گفت: از دیگر دوره‌های آموزشی که در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود؛ شامل فصیح خوانی، تجوید سطح ۱ و ۲، قرائت تقلیدی سطح ۱ و ۲، حفظ جزء ۳۰، حفظ ۱ جزء، حفظ ۲ جزء حفظ ۵ جزء است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط