شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
جلد دوم «شهر شکل‌ها» منتشر شد

جلد دوم کتاب «شهر شکل‌ها» با عنوان «کتابخانه دایره» به قلم مونا جوان با تصویرگری لیلا حیدری از سوی انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): اشکال هندسی این‌بار سر از یک شهر درآورده‌اند. یک شهر کوچک اما خوشرنگ و پرماجرا. «شهر شکل‌ها» در جلد دوم خودش سراغ ماجراهای آقای دایره و کتابخانه گردش رفته است. این کتاب پرماجرا به همت انتشارات کتاب جمکران و به قلم مونا جوان راهی قفسه‌های نشر شده و کنار جلد اولش نشسته است.

گرچه ماجراهای آقای دایره ما را حسابی سرگرم کتاب می‌کند؛ اما تصویرگری لیلی حیدری نقش بسزایی در موفقیت کتاب و همراه ساختن مخاطب داشته است. مونا جوان نیز با چیدن ماجراهای ریز و درشت، پیش پای آقای دایره و دوستانش، ما را درون چالش‌های خوبی قرار داده است. ما با داستان کتاب به خوبی همراه می‌شویم تا جایی که وقتی هنوز آقای دایره به کتابخانه‌اش نرسیده و ناگهان می‌بیند میخ‌های نجار شهرشان تمام شده، دل‌مان می‌گیرد و دنبال راه چاره می‌گردیم.

«شهر شکل‌ها» صبر و بردباری، همکاری و همدلی وحتی حل مسئله و چاره‌اندیشی را به فرزندان ما می‌آموزد. اگر فکر می‌کنید فرزندتان از کتاب‌هایی با شخصیت‌های تکراری خسته شده، «شهر شکل‌ها» دنیای تازه‌ای پیش رویش قرار می‌دهد. دنیایی که در آن دایره، شش ضلعی، لوزی و حتی بیضی نقش‌های اول را بازی می‌کنند و با ماجراهای قشنگ‌شان ما را تا انتهای قصه می‌برند.

«شهر شکل‌ها» همان کتاب متفاوتی است که می‌تواند علاوه بر سرگرمی، جریان تربیت را هم در خلال مفهوم‌پردازی‌های ظریفش، یک کوچه جلو بیندازد.

بخشی از متن کتاب:

دایره و بیضی با کمک هم خیلی زود کار چیدن کیوی‌ها را تمام کردند. بیضی از کمک دوستش، دایره، شادمان بود. برای تشکر به او یک سبد بزرگ کیوی داد….

جلد دوم کتاب «شهر شکل‌ها» با عنوان «کتابخانه دایره» به قلم مونا جوان با تصویرگری لیلا حیدری از سوی انتشارات کتاب جمکران در ۴۴ صفحه و به بهای ۶۵ هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط